חלמיש יוצאת במבצע לחידוש ושיפוץ דירותיה בת"א

חלמיש, חברת הדיור הציבורי של תל-אביב, יוצאת במבצע לחידוש ושיפוץ כלל הדירות שבבעלותה. דירות חלמיש נבנו לפני שנים רבות, וכיום דרוש מבצע מקיף לחידוש חלק מהמבנים. עד כה שיפוץ דירות נעשה רק לאחר שהתקבלה תלונה מהדיירים או גורמים אחרים. עתה החליטה הנהלת החברה להכשיר את כל הדירות לעמידה בתקני הבטיחות המחמירים ביותר.

בשלב ראשון של המבצע תערוך החברה סקר מבנים מסוכנים. הסקר יבוצע באמצעות חברת "אל בטוח", העוסקת בסקר מבנים מסוכנים. בתקופה הקרובה יזכה כל אחד מדיירי חלמיש לביקור של יועץ בטיחות, שיבחן את מצב הדירה ועמידתה בתקני בטיחות. אם יתגלו ליקויים, יועבר הטיפול למהנדס בינוי שיכין תוכנית עבודה לשיפוץ מיידי של הדירה.

חלמיש הקצתה לצורך הסקר 600 אלף שקל. כשיסתיים סקר המבנים המסוכנים, תוכל החברה לאמוד במדויק את גובה התקציב הנדרש להשלמת המבצע. התקציב למבצע השיפוץ הנוכחי התאפשר בזכות העובדה שהחברה סיימה את שנת 2004 במאזן רווחי, לאחר שנים של גירעון כלכלי.

איתן פדן, מנכ"ל חלמיש, אמר: "הנהלת חלמיש שמה את בטיחות הדירות שבבעלותה בסדר עדיפות עליון. תקני הבטיחות השתנו והוחמרו עם השנים, ובתום המבצע יעמדו כל הדירות של חלמיש בתקני הבטיחות המחמירים ביותר".