דיירים במגדלי לוקי במודיעין תובעים את הקבלן ב-5 מיליון שקל בגלל ליקויי בנייה

טוענים: כבר בדצמבר 2001 התריעו על נזקים שנגרמו לחניות ולמחסנים עקב חדירת מים מהגגות לתקרות ולתוך מערכת החשמל של הבניינים; בינואר 2002 קרסה התקרה מעל החניה הדרומית וקברה 5 מכוניות

דיירים במגדלי לוקי במודיעין תובעים 5 מיליון שקל (לצורכי אגרה) מהחברה הקבלנית לוקי בנייה ופיתוח. בכתב התביעה נאמר כי כבר בדצמבר 2001 התריעו הדיירים על נזקים שנגרמו לחניות ולמחסנים עקב חדירת מים מהגגות לתקרות ולתוך מערכת החשמל של הבניינים.

בינואר 2002 קרסה התקרה מעל החניה הדרומית וקברה תחתיה 5 מכוניות.

בעקבות האירוע הוצאו צווי סגירה לכל קומות החניה המשותפות לשני הבניינים וצו איסור שימוש במעליות ובמדרגות בקומות החניה. צווים אלו נשארו בעינם עד מארס 2003, מועד בו הוצא מחדש אישור אכלוס.

לטענת התובעים, הנתבעת ביצעה תיקונים חלקיים בלבד ועדיין החניון מוצף בימי גשם ורטוב בימים אחרים.

הם טוענים כי ירידה הערך שנגרמה בדירות שבפרויקט כתוצאה מהמוניטין הגרועים שיצאו לו בעקבות אירוע ההתמוטטות עומדת על 5% משווי הדירה.

באמצעות עורכי-הדין רפאל מלמן ודני כביר, טוענים התובעים כי הנתבעת התרשלה בבניית המגדלים וכי הנזקים נאמדים ב-9.6 מיליון שקל. בשל שיקולי אגרה העמידו את התביעה על 5 מיליון שקל. עוד הם מבקשים מבית המשפט להוציא צו המחייב את הנתבעת לתקן את הליקויים. טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א 2707/05).