עו"ד ליאור ציגלר, לקוח של חברת HOT מבקש מבית המשפט המחוזי בתל-אביב להכיר בתביעתו נגד HOT ובזק כתביעה ייצוגית בהיקף 100 מיליון שקל.
ציגלר טוען כי HOT הפרה הסכם שחתמה עימו לספק לו שירותי טלפון. לדבריו הוא גילה השבוע כי במשך שעות אינו יכול להתקשר מקו הטלפון שברשותו ליעדים שביקש. בדיעבד הסתבר, כי הדבר נבע מתקלה כללית בקווי HOT.
לדברי ציגלר, בשל התקלה הוא איבד זמן עבודה יקר, נפגעה יכולתו לתקשר באופן אקטיבי עם לקוחות עסקיים, מכרים וידידים ונגרמו לו נזקים כלכליים, עוגמת נפש ופגיעה במוניטין.
ציגלר מציין כי לפי הפרסומים בתקשורת, לקווי הטלפון של HOT כ-110 אלף מנויים, והוא מבקש לייצג אותם בתביעתו. לדבריו, לעובדי בזק יש תרומה נכבדת ביצירת הנתק שגרם לתקלה. כזכור הורה בית המשפט המחוזי בירושלים לבזק לפעול לאלתר לחבר את קווי הטלפון המשמשים קישור גומלין בין HOT ובזק.
טרם נתקבלה תגובתם של HOT ובזק. (ת.א 1618/06).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.