רשת MAM'Z מתרחבת: פותחת 13 חנויות בהשקעה של 1.5 מיליון דולר

ברשת מצפים לסיים את השנה הנוכחית עם מחזור מכירות של 10 מיליון שקל, ולשלש את מחזור המכירות ב-2008

8 חודשים אחרי רכישת רשת האופנה לצעירים MAM'Z על-ידי אבי מלכה, בעלי רשת ml, פועל מלכה למנף את הרשת. מלכה הודיע היום (ג') כי בכוונתו לפתוח 13 סניפים נוספים של הרשת בתוך שנה וחצי, כך שמספר סניפי הרשת יעמוד בסוף 2008 על 20. היקף ההשקעה בפתיחת הסניפים עומד על 1.5 מיליון דולר, ואינו כולל כ-250 אלף דולר דמי פינוי שישולמו עבור הסניפים שנפתחים השנה.

בנוסף, במסגרת ההתרחבות, תשיק הרשת קונספט חדש לחנויות שיעוצבו כלופט בסגנון דירת רווקים. חמישה מתוך שבעת סניפי הרשת הקיימים, ישודרגו לקונספט החדש בהשקעה נוספת של 250 אלף דולר.

"MAM'Z נכנסת לנישה שלא קיימת בארץ אלא קיימת בלונדון, יפן, ברצלונה ומילאנו", אומר מלכה. "זה סוג של אופנה מרדנית וטרנדית מאוד, הנוגעת בגחמה האחרונה של האופנה. זו אופנה של חבר'ה צעירים שיוצאים, מבלים ומושפעים מטרנדים עולמיים. הסלוגן של הרשת הוא Love me, Love me not, I don't care". האמירה של המותג היא כזאת לאורך כל הקו וגם סוג המוצר והעיצוב הלכו עד הקצה של הקצה. אין בארץ מותג שהוא מתחרה ישיר של המותג הזה. הרשת מבודלת לחלוטין".

כזכור, בינואר השנה רכש מלכה את פעילות הרשת מידי ציון אליאסף, תמורת כ-4 מיליון שקל. לדברי מלכה, מאז הרכישה הרשת לא הכניסה מלאי חדש לחנויות ועסקה בתכנון ופיתוח. "חצי שנה ראשונה נמחקה מבחינתנו והפסדנו בה כסף אבל ידענו מראש שנפסיד", הוא אומר.

מלכה מצפה לסיים את השנה הנוכחית עם מחזור מכירות של 10 מיליון שקל ולשלש את מחזור המכירות ב-2008.

בשבוע שעבר פתחה הרשת סניף בקניון מול הים באילת ועד סוף השנה היא מתעתדת לפתוח 5 סניפים נוספים בשנקין, קניון עזריאלי, קניון מלחה, בגנדן (נתניה) ובקריון. לדברי מלכה, "המיקומים נבחרו לאחר בדיקות שוק מקיפות, במטרה למקם אותם באזורים הנחשבים כמקומות בילוי ופנאי של צעירים".

כחלק משינוי הקונספט, יאופיינו הסניפים החדשים של הרשת גם בהגדלה משמעותית של קטגוריית האקססוריז, הגדלה שלדברי מלכה באה בעקבות סקרים שהרשת ערכה בקרב הלקוחות הקיימים.