רשת האופנה פוקס בוחנת הקמת רשת אופנה לצעירות בגילאי 14-25

ברשת רואים את ההתפתחויות בשוק, ובדומה לרשתות MAM'Z, לוצ'י וגריפ - מעוניינים לתת מענה "צבעוני ומרדני" לצעירות

רשת האופנה פוקס בוחנת הקמת רשת אופנה לצעירות - כך נודע ל"גלובס". הכוונה היא להקים רשת אופנה שתפנה לבנות הגיל הצעיר, 14-25.

בעוד ששוק האופנה רווי, נישת האופנה לצעירות פנויה יחסית. רשתות האופנה הגדולות זיהו זה מכבר את הפוטנציאל וכמה מהן פועלות להגברת פעילותן בתחום, אם על ידי רכישת רשת קיימת ואם על ידי פיתוח תת-רשת חדשה.

"נישת הצעירות היא נישה שמתהווה. האופנה לצעירות בגילאי 15-20 נמצאת היום ברשתות האופנה לילדים או ברשתות האופנה לנשים. היום מתפתח בידול בנישה לצעירות. זו נישה עם פוטנציאל מאוד גדול כיוון שמדובר באוכלוסייה שבה הצריכה המתגברת לבילוי במועדונים גוררת אחריה צריכה מוגברת לאופנה מתחלפת ומייצרת ביקוש לא קטן", מסביר מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, פאר נדיר.

קרייזי ליין שביקשה להיכנס לנישה, רכשה בחודש מארס האחרון את רשת לוצ'י והיא פועלת היום כדי למנף אותה. רשת לוצ'י מונה היום 15 סניפים, והיא עתידה לפתוח 25 סניפים נוספים, בתוך שנה וחצי. חמישה מהם ייפתחו עד סוף השנה הנוכחית.

לדברי ערן לוין, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומבעלי קרייזי ליין, החברה צופה לשלש את מכירותיה של רשת לוצ'י ולהעמידו על 100 מיליון שקל עד סוף שנת 2009.

"אנחנו מבינים שנכנסנו לזירה צפופה שנמצאים בה שחקנים מאוד חזקים. בשביל לפרוץ קדימה ולהתחרות עם שחקנים בשורה הראשונה, ברור לנו שאנחנו צריכים לבוא עם קונספט ועולם תוכן חדש. לא מספיק רק לייצר אופנה יפה", הסבירה בשעתו ל"גלובס" סמנכ"ל השיווק, עופרה לוין, את ההחלטה למתג מחדש את הרשת.

מי שעוד נכנס לנישה באמצעות רכישה הוא אבי מלכה, בעלי רשת האופנה ml. מלכה, שרכש את רשת MAM'Z לפני כשמונה חודשים, הודיע לפני ימים אחדים כי ישקיע סכום של 1.5 מיליון דולר בפתיחה של 13 סניפים נוספים לרשת, כך שמספר הסניפים יעמוד בסוף 2008 על 20. גם כאן, במסגרת ההתרחבות, השיקה הרשת קונספט חדש לחנויות שיעוצבו כלופט בסגנון דירת רווקים.

לפריחה מיוחדת זוכה גם רשת האופנה גריפ שמראשיתה בחרה לפנות לצעירות בגילאי 14-25. אמש (ב') נחשף ב"גלובס" כי אבי מלכה הציע לבעל הרשת, עופר כהן, סכום של 7.5 מיליון שקל עבור מחצית מהרשת. ההצעה לא הבשילה לידי הסכם בשל דרישתו של כהן לסכום גבוה יותר.

רנואר היא שחקנית משמעותית נוספת שתיכנס בקרוב לנישה, עם השקת רשת חדשה לצעירות תחת השם TWENTYFOURSEVEN.

בפוקס רואים את ההתפתחויות בשוק ולא רוצים להישאר מאחור. למרות פנייתה של פוקס לקשת גילאים רחבה, היא לא עונה היום על הטרנדים האופנתיים המיוחדים דווקא לגיל צעיר זה והבאים לידי ביטוי באופנה יותר נועזת, צבעונית ומרדנית.

בפוקס מסרו: "אין תגובה".