רשת האופנה רנואר משיקה תת-רשת חדשה לצעירות - TWENTYFOURSEVEN

משקיעה במהלך 35 מיליון שקל * מצפה למכירות של 100 מיליון שקל ב-2008 * שלמור-אבנון-עמיחי ינהל את תקציב הפרסום

אחרי חשיפה טלוויזיונית רחבה ואינספור ספקולציות בשוק, משיקה חברת רנואר רשמית את תת-הרשת לצעירות TWENTYFOURSEVEN.

שם הרשת מבטא את מגוון הקולקציות המוצעות ברשת והמיועדות לכל שעות היממה, החל מהבוקר וכלה בבגדי לילה.

המותג פונה לגילאי 16-25, למרות שהחברה נמנעת מהגדרת גיל אוכלוסיית היעד. את בניית המותג והקולקציה ליווה פאנל של 15 נערות בגילאי 16-22. הנערות, שהשתכרו 40 שקל לשעה, היו שותפות לבחירת הקולקציה, עיצוב החנויות ותמהיל המוצרים. ימים יגידו אם הרשת קלעה בעזרת הפאנל בדיוק למטרה, אבל אין ספק שאת הבאזז הראשוני, הפאנל הזה כבר עשה.

עד סוף השנה הנוכחית מתעתדת הרשת לפתוח 16 סניפים של הרשת, ולפי הצפי, עד תום 2008 יעמוד מספר הסניפים על 30. לדברי החברה, היקף ההשקעה בהקמת המותג ופתיחת הרשת יסתכם ב-35 מיליון שקל.

"לא רק שהסכום אינו מופרך אלא אנחנו בספק אם הוא יספיק. אני מאמין שניאלץ להוסיף עוד 5 מיליון שקל בהמשך. הסכום כולל כל מה שמותג צריך, כולל קולקציות, לוגיסטיקה, מחסנים, כוח-אדם, פיתוח מותג ופרסום", אומר מנכ"ל רנואר, סרג' דרעי.

סניפי הרשת יפתחו ברחוב שנקין בתל-אביב, קניון מלחה בירושלים, קניון איילון ברמת גן, קניון הנגב בב"ש, קניון הזהב בראשון לציון, קניון אבנת בפ"ת, קניון קרית אונו, קניון בת ים, קניון מודיעין, קניון גירון באשקלון, קניון חיפה, קניון רחובות, ביג פולג, קניון השרון בנתניה, קניון הסיטי באשדוד, פאוור סנטר אשדוד ובעמק סנטר בעפולה.

יעד מכירות המותג ב-2008 עומד על 100 מיליון שקל, ואילו תקציב הפרסום למותג החדש, שינוהל על-ידי שלמור-אבנון-עמיחי, יעמוד על 5% מהפדיון.