זכיינית לי קופר בדרך לרוסיה: מחפשת שותף מקומי

חברת קונספט שיווק מעוניינת לפתוח עשרות חנויות של לי קופר ברוסיה ; במקביל פתחה רשת בת 4 חנויות של המותג בלו בירד ברומניה

בדרך לרוסיה: חברת קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, קיבלה את הזיכיון לפתיחת רשת חנויות של המותג לי קופר ברוסיה, בכפוף לאישורה של תוכנית עסקית.

החברה שאמורה להגיש את התוכנית העסקית בתוך 3 חודשים, עוסקת בימים אלה באיתור שותף מקומי או שותף ישראלי הפעיל במדינה. "הפוטנציאל ברוסיה ענק. אני מעריך שניתן יהיה לפתוח 50-70 חנויות בפרק זמן של 3 עד 4 שנים", אומר גידי גולדפינגר, מנכ"ל ובעלי חברת קונספט שיווק.

קונספט שיווק פועלת היום ב-6 מדינות במזרח אירופה, עם 61 חנויות של המותג לי קופר במדינות רומניה, אוקראינה, בולגריה, הונגריה, סרביה וקפריסין.

בנוסף, לפני שבועיים פתחה החברה 4 חנויות של רשת הגלישה בלו בירד ברומניה. לדברי גולדפינגר, הכוונה היא לפתוח שתי חנויות נוספות במדינה, אך לפי שעה לא להתפרס עם המותג למדינות נוספות. "החלטנו לפתוח שש חנויות ואז לבדוק את ההמשכיות. בינתיים זה נראה טוב", אומר גולדפינגר.

לאחרונה קיבלה קונספט שיווק גם את הזיכיון למותג לי-קופר ב-7 מדינות נוספות במזרח אירופה ובכללן צ'כיה, סלובקיה, קרואטיה, סלובניה, יוון, פולין וגרוזיה.

לדברי גולדפינגר, החברה מנהלת בימים אלה מו"מ מתקדם עם שותף מקומי לפתיחת רשת בצ'כיה, סלובקיה, קרואטיה וסלובניה. "בפולין ויוון אין לנו חדשות. לא הצלחנו עדיין למצוא פרטנר וזה נראה קצת מסובך. בגרוזיה אנחנו מחכים שהמצב הפוליטי יירגע היות וחוסר היציבות בולם פרויקטים", אומר גולדפינגר.

בחודש מאי הקרוב תפתח החברה גם חנות ראשונה בפנמה, כאשר התוכנית היא לפתוח 6 חנויות נוספות בפנמה בתוך שנתיים.

בהתייחס להתפרסות הרחבה וההשקעות הגדולות, אומר גולדפינגר,

"מאחר והנוסחה היא אותה נוסחה, זה פשוט להוסיף מספרים. בגלל זה אנחנו מתעקשים לעבוד עם שותף מקומי, כך שחלק גדול מהעומס יורד מאתנו. אנחנו למעשה משכפלים גם קולקציות וגם פעילויות שיווקיות ממדינה למדינה. במקום שלא נמצא שותף חזק בריטייל וחזק פיננסית, לא נפעל".

מחזור המכירות של קונספט שיווק הסתכם ב-2007 בכ-300 מיליון שקל. מקור 23% מהמחזור הוא במכירות בחו"ל.