גאון אחזקות מביאה לארץ את רשת הצעצועים הספרדית Imaginarium

חתמה בסוף השבוע האחרון על הסכם זיכיון עם החברה, ותקים עד 2011 כ-10 חנויות של המותג ; הרשת מפתחת ומשווקת צעצועים המשדרים ערכים חברתיים

קבוצת גאון אחזקות , באמצעות גאון סחר, חתמה בסוף השבוע האחרון על הסכם זיכיון עם חברת הצעצועים Imaginarium הספרדית, ותקים בארץ רשת צעצועים תחת המותג. כך נודע ל"גלובס".

חברת אימג'ינריום הספרדית היא בעלת רשת הצעצועים ההתפתחותיים, הפעילה ב-28 מדינות עם 340 חנויות וכ-1,000 נקודות מכירה נוספות בפורמטים שונים. הרשת פעילה בספרד, בכל מדינות דרום אמריקה, באירופה (צרפת, גרמניה, איטליה, שוויץ), בטורקיה, באמירויות ועוד.

על-פי ההסכם בין הצדדים, עד סוף 2011 תיפתחנה בישראל 10 חנויות. ההסכם נחתם לתקופה של 5 שנים, עם אפשרות להארכה ב-5 שנים נוספות.

ייחודה של Imaginarium הוא בערכים החברתיים שמוצריה משדרים ובהעמדת הילד במרכז. כחלק מתפיסה זו, כל חנות ברשת מאופיינת בשתי כניסות, האחת למבוגרים והשנייה, כניסה מוקטנת, לילדים. צעצועי הרשת מפותחים ברובם בלעדית על-ידי מרכז פיתוח המוצרים של החברה באופן שיעניקו ערך חינוכי ובידורי, היעדר הטיה מגדרית או דתית והיעדר שימוש במוטיבים מלחמתיים. כך למשל אין ברשת חיילים, רובים וכלי מלחמה אחרים.

כחלק מקו זה הרשת משווקת למשל דובי לשינה בשם "קיקו ניקו" תחת הסלוגן "you will love him just the way he is". הדובי הוא בעל אוזן אחת קטנה ואוזן אחת גדולה ותפור תלאים - סימנים לחוסר שלמות.

ליין אחר של מוצרים משווקים הם מוצרים להורים ולילדים כמו למשל תיקי כלי רחצה תואמים השונים רק בגודלם כשהמסר המסתתר מאחוריהם הוא שוויון.

זוהי העסקה הראשונה שגאון סחר מבצעת מאז פטירתו של יו"ר הקבוצה בני גאון, כאשר המגעים עם החברה הספרדית החלו עוד בחייו של גאון.

תחום הצעצועים בארץ מאופיין בתחרות קשה ונשלט בעיקר על-ידי הרשתות טויס אר אס וכפר השעשועים. בקבוצת גאון משוכנעים כי למרות זאת יש מקום לרשת פרימיום בשל הבידול הברור שהיא תציע.

יואב גאון, אשר מינויו לסמנכ"ל פיתוח עסקי וזכיינות קמעונאית בגאון סחר אושר באחרונה, אומר היום "אנו מביאים לישראל רשת חנויות קונספט מצליחה לילדים בגילאי 8-0, שמטרתה פיתוח היכולות האישיות והסביבתיות של ילדים, ושל ילדים עם הוריהם, דרך העשרת הדמיון באמצעות חוויית המשחק וההנאה המשותפת. אימג'ינריום מביאה עמה לראשונה לישראל חזון של פיתוח ערכים אישיים, חברתיים וסביבתיים, אשר יתרמו לבניית חברה וסביבה כלל-עולמית טובה יותר".

גאון