איסתא תפצה ב-80 אלף שקל רוכשי חבילת כדורגל למשחק צ'מפיונס ליג

התובעים טענו כי סבלו מאיחורים בהעברות מהמלון למגרש וקיבלו מקומות גרועים ורחוקים, בניגוד למובטח ; ביהמ"ש: "איסתא כשלה באספקת המוצר המובטח - והחוויה נכשלה לחלוטין והפכה לאירוע מורט עצבים"

חברת הנסיעות איסתא וחברת הסתור אלטיב מקבוצת איסתא יפצו ב-80 אלף שקל 12 אוהדי כדורגל להם נמכרה חבילת כדורגל (טיסה, מלון, כניסה למשחקים והעברות) לרבע גמר הצ'מפיונס ליג ב-2005. הסיבה, כהגדרת שופטת בית משפט השלום בתל-אביב, עינת רביד: "החוויה נכשלה לחלוטין והפכה לאירוע מורט עצבים, מכעיס ומרגיז".

על-פי פסק הדין, התובעים סבלו מאיחורים בהעברות מהמלון למגרש, הגיעו לאצטדיון "סנטיאגו ברנבאו" שבמדריד למשחק בין ריאל ליובנטוס 5 דקות לפני המשחק, מבלי שהספיקו ליהנות מהאווירה. הם גילו לתדהמתם כי במקום כרטיסים בקטגוריה 1 בטריבונות הראשונות, הם קיבלו מקומות גרועים ורחוקים מהמגרש, משם הצליחו לראות רק "דמויות קטנות ובלתי מזוהות".

השופטת קבעה כי איסתא כשלה באספקת המוצר המובטח. "התובעים רכשו נושא אחד ממוקד - חוויית צפייה חיה ופעילה במשחק כדורגל. את המשחקים ניתן היה לראות בתנאים נוחים של בית, אבל התובעים ויתרו על כל זאת ושילמו כסף רב כדי לקבל את החוויה של המשחק עצמו באצטדיון עם קהל נלהב ובחברת חברים אוהדי כדורגל כמוהם".

מנכ"ל חברת איסתא ספורט, יואב ברוק, מסר בתגובה: "אנחנו לוקחים אחריות מלאה על מה שאירע, למרות שהאחראית היא החברה שנתנה לנו את שירות הכרטיסים בחו"ל. איסתא ספורט הגישה תביעת פיצויים נגד אותו ספק. בית המשפט החליט בשלב זה לפסוק פיצוי כספי לרוכשי החבילת, עד אשר תוכרע תביעתנו נגדו".