מנהלת סניף מזרחי-טפחות בהרצליה-פיתוח חשודה במעילה של 3 מיליון שקל

על-פי החשד, רונית זיגלוקס-מזור גנבה באופן שיטתי כספי לקוחות תוך ביצוע עבירות שונות ורישומים כוזבים במסמכי הבנק במשך כ-8 שנים, והעבירה את הכספים לחשבונות בנק שפתחה

בית משפט השלום בטבריה שיחרר בערבות ובתנאים מגבילים את רונית זיגלוקס-מזור (40), שהיתה עד לאחרונה מנהלת סניף הרצליה-פיתוח של בנק מזרחי-טפחות , ונעצרה בחשד שמעלה ב-3 מיליון שקל מכספי הבנק.

חקירת הפרשה נפתחה בחודש מאי, בעקבות תלונה שהגיש הבנק במפלג ההונאה של משטרת תל-אביב. על-פי החשד, מנהלת הסניף גנבה באופן שיטתי כספי לקוחות תוך ביצוע עבירות שונות ורישומים כוזבים במסמכי הבנק במשך כ-8 שנים. את הכספים, חושדים החוקרים, היא העבירה לחשבונות בנק שפתחה.

בתביעה אזרחית שהגיש נגדה הבנק נאמר, כי זיגלוקס טענה בפני המבקר הפנימי של הבנק כי כל הפעולות שביצעה בחשבונות הלקוחות היו בידיעתם ובהסכמתם, לנוכח קשרי הידידות ביניהם, למעט שימוש בכרטיס האשראי של אחת הלקוחות למשיכת 160 אלף שקל, שנעשה בטעות.

כשבועיים לפני התפוצצות הפרשה, לאחר שנודע למנהלת הסניף שהלקוחות התלוננו להנהלת הבנק, היא ניסתה להתאבד בקפיצה מקניון עזריאלי בתל-אביב ונפצעה באורח קשה. היא אושפזה בבית-החולים, ובשל מצבה במשטרה החליטו שלא לעצור אותה והסתפקו בהחרמת דרכונה. למשטרה נודע כי זיגלוקס העתיקה את מקום מגוריה לטבריה, שם היא עוכבה הבוקר לחקירה.

בהסכמת סניגוריה, עו"ד ז'ק חן, שיחרר אותה השופט דורון פורת בערבויות כספיות, והוציא נגדה צו עיכוב יציאה מהארץ למשך חצי שנה. כן אסר עליה ליצור קשר עם מי מהמעורבים בפרשה.