וינוגרד, זיילר וביין ישמשו בוררים בערעור גאידמק על חיובו ב-50 מיליון שקל ליוסי טרוים

כזכור, פסק בורר שניתן באוגוסט השנה ע"י השופט בדימוס דן ארבל חייב את גאידמק לשלם כ-50 מיליון שקל לאיש העסקים יוסי טרוים מסביון, בגין הפרת הסכם לרכישת מפעל כימי בקזחסטן

בית המשפט המחוזי בתל-אביב מינה בהסכמת הצדדים את השופטים בדימוס ד"ר אליהו וינוגרד, ורדי זיילר ופרופ' דן ביין, כבוררים שידונו בערעורו של ארקדי גאידמק על פסק הבוררות שחייב אותו לשלם כ-50 מיליון שקל לאיש העסקים יוסי טרוים, בגין הפרת הסכם לרכישת מפעל כימי בקזחסטן.

פסק הבורר של השופט בדימוס דן ארבל ניתן במסגרת תביעות הדדיות שניהלו גאידמק וטרוים. בפסק בורר בן כ-150 עמודים קיבל ארבל חלק מטענותיו של טרוים. בסביבתו של גאידמק אמרו בתגובה כי מדובר בפסק בוררות חלקי, שגם בו קיבל טרוים רק כשליש מהסכום שתבע, והוא אינו סופי עד שיוכרע ערעורו של גאידמק בפני ערכאת ערעור של 3 בוררים.

טרוים, המיוצג על-ידי עו"ד שאול קוטלר, וגאידמק, המיוצג על-ידי עוה"ד איל רוזובסקי ושלומי בן-אריה, ביקשו למנות את וינוגרד, זיילר וביין כערכאת ערעור של בוררים, כקבוע בהסכם אליו הגיעו כשהעבירו את הסכסוך לבוררות. הם צירפו את הסכמת הבוררים לשמש בתפקיד והרשם אבי זמיר נענה לבקשה. (ת.א. 2002/03).