דירוג S&P מעלות ל"מקורות" מקסימלי גם השנה: AAA / יציב

מנכ"ל "מקורות": החברה שומרת 6 שנים ברציפות על דירוג אשראי מקסימלי AAA /יציב ממעלות S&P ; הדירוג ניתן לחברה לצורך גיוס חוב נוסף בהיקף של עד כ- 2 מיליארד שקל בשנים 2008 - 2010

מנכ"ל "מקורות", עידו רוזוליו הודיע היום כי "מקורות" דורגה גם השנה בדרוג AAA. לדברי רוזוליו, "מקורות" שומרת מזה כ- 6 שנים ברציפות על דירוג אשראי מקסימלי של AAA על ידי חברת מעלות S&P.

"מקורות", חברת המים הלאומית קבלה דירוג AAA ואופק דירוג יציב לגיוס חוב נוסף בהיקף של עד כ- 2 מיליארד שקל בשנים 2008 - 2010.

סמנכ"ל הכספים של "מקורות", אבי גפן ציין כי סכום הגיוס ישמש להחזר הלוואות, פירעון אגרות חוב ולמימון תכנית ההשקעות של החברה לפיתוח משק המים בישראל בהיקף של כ- 2.5 מיליארד שקל במהלך השנים 2008 - 2010. יש לציין כי בפני "מקורות" עומדים מספר פרויקטים גדולים כמו הקמת מערכת המים החמישית לירושלים וכן פרויקטים נוספים להגדלת היצע המים על רקע משבר המים.

רוזוליו הוסיף כי היציבות בדירוג האשראי לאורך השנים מעידה על האיתנות הפיננסית והניהול הכספי בחברה. לדבריו, חוזקת "מקורות" היא הידע ההנדסי והניסיון הרב שנצבר במהלך 71 שנות קיומה. כמו כן מערך התשתיות שברשותה, צעדי ההתייעלות שעברה החברה בשנים האחרונות וכן השימוש בטכנולוגיות חדישות והפתיחות לעולם.

דרוג זה תקף גם ליתר סדרות האג"ח שבמחזור בהיקף של כ- 4 מיליארד שקל שהונפקו על ידי החברה החל משנת 2003 למשקיעים מוסדיים.