אסיפת המניות של ג'אז אישרה את המיזוג עם טאואר

טאואר רוכשת את ג'אז בעסקת חילופי מניות, כאשר בעלי המניות בחברה האמריקנית יקבלו 1.8 מניות של טאואר בעבור כל מניית ג'אז שברשותם ; המיזוג בין טאואר סמיקונדקטורס ליצרנית השבבים ג'אז (סימול JAZ) למעשה אושר סופית וניתן כעת להתייחס לחברות כחברה אחת

ל"גלובס" נודע כי באסיפת בעלי המניות של חברת ג'אז (סימול: JAZ) אושרה מכירתה של החברת לחברת טאואר ממגדל העמק.

טאואר רוכשת את ג'אז בעסקת חילופי מניות, כאשר בעלי המניות בחברה האמריקנית יקבלו 1.8 מניות של טאואר בעבור כל מניית ג'אז שברשותם. לפי ערך מניית טאואר בעת נחתם הסכם המיזוג, ייחסה העסקה שווי של 40 מיליון דולר להון העצמי של החברה האמריקנית. מאז נפלה מניית טאואר, ועימה נפל גם שווי ההון העצמי של ג'אז בעסקה, כאשר השווי הנוכחי של מניות טאואר שיונפקו לבעלי המניות של ג'אז עומד על 18.6 מיליון דולר. גם הפרמיה שמקבלים משקיעי ג'אז ירדה בהתאם, מ-145.6% ל-14.4%, ביחס לשווי מניית ג'אז בבורסה ערב העסקה.

המיזוג בין טאואר סמיקונדקטורס ליצרנית השבבים ג'אז למעשה אושר סופית וניתן כעת להתייחס לחברות כחברה אחת. לפי הודעה קודמת של החברות, אישרה ה-SEC את כל מסמכי המיזוג, כך שההצבעה באסיפת המשקיעים של ג'אז היתה למעשה המשוכה האחרונה בדרך לסגירת העסקה.

טאואר החלה כבר לפני אישור המיזוג לקיים שיחות ראשונות עם לקוחותיה, בניסיון לעניין אותם בקווי המוצרים של ג'אז, ולהיפך. "אנחנו נתקלים בהתלהבות מצד הלקוחות, ויש כמה לקוחות של ג'אז שמאוד מתעניינים במוצרים של טאואר", סיפר מנכ"ל החברה, אלוואנגר. "יש גם לקוחות של טאואר שהחלו לדבר איתנו באופן ספציפי על הייצור של ג'אז בטכנולוגיית סיליקון גרמניום", הוסיף.

נציין כי טאואר, שהשלימה 30 ימי מסחר רצופים במחיר הנמוך מדולר אחד, קיבלה ביום התראה מהנאסד"ק לקראת גריעה אפשרית מרשימת המסחר הראשית, הגלובל מרקט. לטאואר ניתנו 180 יום להביא לעליית מחיר המניה אל מעל לרף הדולר הבודד, למשך 10 ימי מסחר רצופים, ואם לא כן עלולה המניה לעבור לרשימת המסחר השנייה בנאסד"ק, הקפיטל מרקט.