מזגני טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, רשות המים - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לטורנדו ממוקמת בטבלת הזכורות כבר 5 חודשים ; הפרסומת לבזק הגיעה למקום השלישי גם בדירוג הזכורות וגם בדירוג האהובות

הפרסומת החדשה של מזגני טורנדו - "פחות ופחות אנשים לא קונים טורנדו...", באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי, כובשת את המקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות, עם שיעור זכירות של 6.8%. הישג זה חותם שבע זכיות לקמפיין הפרסומי של מזגני טורנדו, מאז עלה לאוויר בתחילת חודש מאי. בנוסף, הישג זה מוביל את הקמפיין לרצף של קרוב ל-5 חודשים, בו הקמפיין של מזגני טורנדו מופיע בכל שבוע ברשימת הפרסומות הזכורות.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מסבירה כי הפרסומות של טורנדו, אשר עולות במדיה הטלוויזיונית מדי חודש, בתדירות ובתקציב משתנה, מצליחות ליצור המשכיות פרסומית במדיה, ובהתאם לבנות מודעות יציבה למדי למותג טורנדו.

באשר לאהדה, הפרסומת החדשה של טורנדו מתמקמת במקום השביעי ברשימת הפרסומות האהובות ביותר, כאשר היא אוחזת בשיעור אהדה של 8.7%, שיעור הנמוך ב-5.3% מזה שרשמה לזכותה שבוע שעבר.

הפרסומת של רשות המים, באמצעות לפ"ם, אשר לא הופיעה בטלוויזיה כבר למעלה משבועיים, ממשיכה, למרות זאת, להוביל את רשימת הפרסומות האהובות, עם שיעור אהדה של 29.5%, שיעור הגבוה ב-6% מזה של שבוע שעבר.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי זכייה זו, בראשות טבלת הפרסומות האהובות, הינה השלישית ברציפות והחמישית במספרה מאז עליית הפרסומת לאוויר בראשית חודש אוגוסט.

עוצמת האהדה לפרסומת, בהתאם למדד גיאוקרטוגרפיה, גבוהה מאד ועומדת על 1.3, כשהמשמעות הינה ששיעור האהדה לפרסומת גבוה ב-30% משיעור האהדה הממוצעת של הפרסומות האהובות ביותר בחצי שנה האחרונה. הפרסומת מגיעה גם למקום הרביעי ברשימת הפרסומות הזכורות ביותר.

הפרסומת של בזק, עם האנשים שרוקדים על הראש, באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הינה הפרסומת המושקעת ביותר השבוע במונחי זמן מדיה (על פי נתוני יפעת בקרת פרסום). ההשקעה הרבה משתלמת והפרסומת מצליחה להתברג במקום השלישי השבוע, הן ברשימת הפרסומות הזכורות ביותר והן ברשימת הפרסומות האהובות ביותר.

סך ההשקעה השבוע גבוה מזה של שבוע שעבר ועומד על 37.6 מיליון דולר. סך הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה גם הוא גבוה מזה של שבוע שעבר ועומד על 274 פרסומות וחסויות (לפי נתוני יפעת).