שופרסל ובזק - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

גם מגה וסופרפארם בולטות השבוע עם שלל מבצעים לחגים ; סלקום מובילה את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע "זמן is money"

פרסום OFFLINE

1. בזק בינלאומי - 408,647 דולר

בזק בינלאומי בולטת עם קמפיין לשירותי אינטרנט באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

2. שופרסל - 400,301 דולר

שופרסל ממשיכה לבלוט עם קמפיין למבצע "סל השנה" באמצעות גיתם BBDO.

3. בזק - 385,041 דולר

בזק מציעה מחשב נייד של ACER במחיר אטרקטיבי, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

4. מגה - 352,746 דולר

מגה מצטרפת לחגיגה עם קמפיין תחת הסיסמה: "לא תיתן שאף אחד יפוצץ מחירים".

5. טוטו ווינר - 343,347 דולר

טוטו ווינר מחמם מנועים וסוגר את החמישייה הפותחת עם קמפיין באמצעות יהושע TBWA.

פרסום ONLINE

1. סלקום - 86,162 דולר

סלקום חוזרת לבלוט עם קמפיין ZMONEY.CO.IL באמצעות מקאן דיגיטל.

2. שופרסל - 82,141 דולר

שופרסל מציגה את "מחשבון החג" בקמפיין באמצעות גיתם BBDO.

3. שופרסל ישיר - 72,343 דולר

שופרסל מפרסמת את "שופרסל ישיר" לעידוד הקניות ברשת, באמצעות גיתם BBDO.

4. בזק - 62,570 דולר

בזק יוצאת בפרסום משלים באינטרנט לקמפיין למחשב נייד של ACER באמצעות D-SAY.

5. סופר-פארם - 61,609 דולר

סופר-פארם מעלה קמפיין למבצע הבשמים "ניחוחות של חג" באמצעות NEXT IN.

* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 17/9/08 - 11/9/08. פרסום OFFLINE: כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה. פרסום ONLINE: כולל באנרים באתרים המובילים. מחיר ריאלי לפי שקלול יפעת בקרת פרסום.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.