פרסום OFFLINE 1. בזק בינלאומי - 408,647 דולר
בזק בינלאומי בולטת עם קמפיין לשירותי אינטרנט באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.
2. שופרסל - 400,301 דולר
שופרסל ממשיכה לבלוט עם קמפיין למבצע "סל השנה" באמצעות גיתם BBDO.
3. בזק - 385,041 דולר
בזק מציעה מחשב נייד של ACER במחיר אטרקטיבי, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.
4. מגה - 352,746 דולר
מגה מצטרפת לחגיגה עם קמפיין תחת הסיסמה: "לא תיתן שאף אחד יפוצץ מחירים".
5. טוטו ווינר - 343,347 דולר
טוטו ווינר מחמם מנועים וסוגר את החמישייה הפותחת עם קמפיין באמצעות יהושע TBWA.
פרסום ONLINE
1. סלקום - 86,162 דולר
סלקום חוזרת לבלוט עם קמפיין ZMONEY.CO.IL באמצעות מקאן דיגיטל.
2. שופרסל - 82,141 דולר
שופרסל מציגה את "מחשבון החג" בקמפיין באמצעות גיתם BBDO.
3. שופרסל ישיר - 72,343 דולר
שופרסל מפרסמת את "שופרסל ישיר" לעידוד הקניות ברשת, באמצעות גיתם BBDO.
4. בזק - 62,570 דולר
בזק יוצאת בפרסום משלים באינטרנט לקמפיין למחשב נייד של ACER באמצעות D-SAY.
5. סופר-פארם - 61,609 דולר
סופר-פארם מעלה קמפיין למבצע הבשמים "ניחוחות של חג" באמצעות NEXT IN.
* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 17/9/08 - 11/9/08. פרסום OFFLINE: כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה. פרסום ONLINE: כולל באנרים באתרים המובילים. מחיר ריאלי לפי שקלול יפעת בקרת פרסום.
** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.