רשת בלו בירד משיקה את קמפיין החורף של אופנת הילדים באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי. הקמפיין יכלול קטלוג חדש, עיתונות יומית, מגזינים ופרסום בנקודות המכירה.
במסגרת הקמפיין תשנה הרשת את שמה ל-BLUE BIRD YOUNG ותפתח במהלך שנת 2009 עוד 10 סניפים חדשים, בהשקעה כוללת של כ-6 מיליון שקל.
הרשת הוקמה לפני כשנה, ומחזור המכירות הצפוי לשנת 2009 עומד על כ-25 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.