רשת בלו בירד תפתח 10 סניפים חדשים ב-2009 בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל

במקביל מעלה קמפיין לאופנת הילדים באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, הכולל קטלוג, עיתונות יומית, מגזינים ופרסום בנקודות המכירה ; במסגרת הקמפיין תשנה הרשת את שמה ל-BLUE BIRD YOUNG

רשת בלו בירד משיקה את קמפיין החורף של אופנת הילדים באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי. הקמפיין יכלול קטלוג חדש, עיתונות יומית, מגזינים ופרסום בנקודות המכירה.

במסגרת הקמפיין תשנה הרשת את שמה ל-BLUE BIRD YOUNG ותפתח במהלך שנת 2009 עוד 10 סניפים חדשים, בהשקעה כוללת של כ-6 מיליון שקל.

הרשת הוקמה לפני כשנה, ומחזור המכירות הצפוי לשנת 2009 עומד על כ-25 מיליון שקל.