פופ-אפ סטור גם בתחום היין: יקבי רמת-הגולן השיקו בר בת"א

מחזור המכירות של יקבי רמת-הגולן עומד על כ-200 מיליון שקל בשנה

הפופ-אפ סטור מתרחב לראשונה לתחום היין: יקבי רמת-הגולן שביקשו להביא את חווית היין מהרמה לנמל תל-אביב, השיקו את "בר יין מארץ היין", במסגרתו מציעים למבקרים 3,500 בקבוקי יין שמוגשים בשישה מתחמי יין שונים על המזח בנמל. כדי להעצים את החוויה, דאגו בחברה לצייד את הנמל באבני בזלת מרמת-הגולן, בגפנים, ותמונות נוף מרמת הגולן.

"הרעיון המרכזי הוא לאפשר לקהל לחוות את יקבי רמת-הגולן דרך המאפיינים והאיכויות המלווים את היקב מיום הקמתו, דרך המראות, הריחות, הטעמים, הכרמים והחתירה הבלתי מתפשרת למצוינות, כל אלה יחד חוברים לחוויה הוליסטית אחת, המתורגמת לסיור ברמת הגולן - היא ארץ היין", מסביר סמנכ"ל השיווק של יקבי רמת-הגולן, שלומי איילון. עד כה ביקרו בבר כ-20 אלף איש והחברה צופה כי עד למוצ"ש, היום בו ינעל הבר, יבקרו בו כ-4,000 איש נוספים.

יקבי רמת-הגולן שנוסדו בשנת 1983, נמצאים בבעלות משותפת של שמונה מושבים וקיבוצים שהם בעלי השליטה (66%) גם ביקב הרי הגליל. מחזור המכירות של יקבי רמת הגולן עומד על כ-200 מיליון שקל בשנה. מקור כ-20% מהמחזור הוא בייצוא לארצות-הברית ול-30 מדינות נוספות, כשעיקר היצוא הוא לשוק היהודי הכשר.