רשת בוניטה משיקה מותג לצעירות תחת השם צ'יקיטה בוניטה

צפויה להתחרות ברשתות המתמחות באופנת צעירות כגון לוצ'י, MAM'Z ואחרות

רשת בוניטה מרחיבה את תחומי פעילותה. הרשת נכנסת בימים אלה לזירה תחרותית חדשה - זירת הצעירות - עם השקת מותג חדש ברשת תחת השם "צ'יקיטה בוניטה". המותג החדש יפנה לצעירות בגילאי 9-16 ויתחרה למעשה ברשתות המתמחות באופנת צעירות כמו לוצ'י, MAMZ ואחרות.

המותג החדש ישובץ במחלקה נפרדת, בקונספט של SHOP IN SHOP, ב-30 סניפיה של הרשת. החברה בוחנת בהמשך הקמת רשת נפרדת עבור המותג החדש. בשלב ראשון יושק המותג החדש במהדורות מוגבלות המותאמות לקולקציית הנשים של הרשת, אם כי במידות המותאמות לקהל היעד החדש. לדברי פרידה ראובני, מבעלי הרשת, "הגזרות המיועדות לנערות עוברות אינטרפטציות עיצוביות בהתאם לקהל היעד ומקבלות ניחוח מקולקציית הרשת".

כמו כן, לדבריה, בכוונת הרשת להשיק פעילות תקשורתית ייעודית לקהל היעד, ולהנפיק כרטיס חבר ייחודי לבנות "צ'יקיטה בוניטה", בו יינתנו הטבות והנחות בלעדיות לנערות.

רשת בוניטה הוקמה ב-1989, ונמצאת בבעלות הזוג פרידה ונחמן ראובני. הרשת מונה 30 סניפים בפריסה ארצית.

בחודשים האחרונים החלה הרשת במהלך של הרחבת רצפת המכירה בסניפים מממוצע של 70-100 מ"ר לסניף, ל-150-180 מ"ר לסניף.