"לא הציעו 150 מיליון אירו על קאקה והוא לא היה נמכר בשום מחיר"

למרות הפרסומים והשמועות בקיץ, נשיא מילאן, סילביו ברלוסקוני, אמר ל"גאזטה דלו ספורט" כי כלל לא התקבלו הצעות גרנדיוזיות מצ'לסי עבור הקשר הברזילאי: "הוא יישאר כאן עד סוף הקריירה שלו"

קיץ עמוס בשמועות ומלפפונים עבר על הכדורגל העולמי. אחת הסאגות הארוכות והבלתי נגמרות היתה סאגת קאקה. כלי התקשורת בבריטניה ובאיטליה דיווחו בהרחבה וביותר מהזדמנות אחת כי קשרה הברזילאי של מילאן בדרך לצ'לסי. הסכומים שנזרקו באוויר נעו בין עסקה של 100 מיליון אירו ל-150 מיליון אירו.

למרות כל השמועות, נשיא מילאן וראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, אמר היום (שלישי) ב"גאזטה דלו ספורט" שהוא ממש לא מבין על מה כל המהומה. "אף פעם לא קיבלנו הצעות כאלה. בכל מקרה לא הייתי נותן למהלך כזה לקרות, אפילו אם היינו מקבלים הצעה של 150 מיליון אירו. קאקה יישאר במילאן עד סוף הקריירה שלו", אמר ברלוסקוני.

"לטעמי התנהלנו מצויין בשוק ההעברות בקיץ", הוסיף. "הקהל דרש שנביא את רונאלדיניו, אז הבאנו אותו, ובסכום נמוך שלא משקף את הערך האמיתי שלו בשוק (21 מיליון אירו). מרגע שהוא עלה על המגרש הוא כבר התחיל לתת הצגות".

מילאן פתחה רע את העונה בסרייה A, עם שני הפסדים רצופים, אבל התאוששה ביום ראשון כשהביסה 1-4 את לאציו. ביום רביעי ינסו הרוסונרי לפתוח רצף ניצחונות כשיתמודדו עם רג'ינה.