לקראת החגים: מגה, סופר-פארם וקסטרו - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

מותגי הסלולר סלקום ונוקיה מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט

פרסום OFFLINE

1. מגה - 542,943 דולר

מגה כובשת את המקום הראשון בטבלה עם דמות מצוירת של ג. יפית (מגה ג.), באמצעות מקאן-אריקסון.

2. סופר-פארם - 408,709 דולר

סופר-פארם במקום השני בטבלה עם קמפיין "הבשמים המובילים ב-200 שקל", באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

3. קסטרו - 389,740 דולר

קסטרו ממוקמים במקום השלישי בטבלה עם קמפיין ללא מילים של זוג בדירת קרח, באמצעות ראובני-פרידן.

4. בזק אינטרנט - 319,489 דולר

בזק מציעה מחשב נייד של ACER במחיר אטרקטיבי, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

5. המשביר החדש לצרכן - 312,275 דולר

המשביר החדש לצרכן מצטרף לחגיגת פרסום החגים, באמצעות מקאן-אריקסון.

פרסום ONLINE

1. סלקום - 151,058 דולר

סלקום מתמקמים במקום הראשון עם קמפיין ZMONEY.CO.IL, באמצעות מקאן דיגיטל.

2. נוקיה - 97,956 דולר

נוקיה עולה למקום השלישי עם קמפיין הגרלה להופעה של מקרטני, באמצעות ארק אינטראקטיב.

3. מגה - 92,425 דולר

מגה מחליפה מעלה את מגה ג. גם בפרסום באינטרנט, באמצעות מקאן דיגיטל.

4. בזק אינטרנט - 162,262 דולר

בזק הולכים חזק גם באינטרנט ומשלימים את קמפיין האופליין באמצעות GREY אינטראקטיב.

5. מזולה - 61,609 דולר

גם ממרח מרגרינה יכול לבלוט, וזה מה שעושים במזולה באמצעות מקאן דיגיטל.

* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 24/9/08 - 18/9/08. פרסום OFFLINE: כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה. פרסום ONLINE: כולל באנרים באתרים המובילים. מחיר ריאלי לפי שקלול יפעת בקרת פרסום.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.