השבוע הגדול של דודי סלע

הטניסאי הישראלי ניצח גם את טומי רוברדו, המדורג 16 בעולם, והעפיל לחצי הגמר בטורניר בייג'ין. הבטיח 26 אלף דולר והעלה את סך הזכיות שלו השנה מטורנירים ל-258 אלף דולר

דודי סלע רשם ביום שישי את הישג השיא שלו בטורניר מסבב ה-ATP כשעלה לחצי הגמר בבייג'ין (סך פרסים 524 אלף דולר), אחרי ניצחון על טומי רוברדו מספרד, המדורג 16 בעולם. סלע ניצח 4-6, 1-6 ויתמודד בחצי הגמר בשבת מול ריינר שוטלר מגרמניה (35 בעולם) שעבר ברבע הגמר את רישאר גאסקה מצרפת (12 בעולם).

רוברדו, שנוצח בידי סלע, הגיע בשנה שעברה לגמר הטורניר. הישג השיא שלו השנה בגראנד סלאם היה שמינית גמר היו.אס. אופן, שם נוצח בידי נובאק דיוקוביץ'.

הניצחון מבטיח לסלע 26,000 דולר ובנוסף 75 נקודות דירוג שיקרבו אותו לסביבות המקום ה-70 בעולם. זו השנה המוצלחת ביותר שלו בסבב מבחינת פרסים כספיים - עד כה צבר העונה 258 אלף דולר.

סלע ממשיך את השבוע המצוין שלו. אחרי שהוביל את נבחרת הדייויס של ישראל לניצחון מול פרו ולהישארות בבית העליון, הגיעו שלושה ניצחונות בטורניר בייג'ין, כולל ניצחון ברבע הגמר על המדורג 6 בעולם, הספרדי דויד פרר. בשנה שעברה הסתיים הטיול של סלע בבייג'ין כבר בסיבוב הראשון.