רותי רודנר פורשת מתפקידה כסמנכ"ל פיתוח התוכן של נענע10

תמשיך ללוות את נענע10 כיועצת בכירה לענייני תוכן ; רודנר: "החלטתי ללכת לדרך עצמאית שתאפשר לי לשלב בסדר יומי יותר פרויקטים אישיים"

השינויים בנענע10 נמשכים: היום (א') הודיעה רותי רודנר, סמנכ"לית פיתוח התוכן של האתר, כי היא עוזבת את תפקידה, לאחר שכיהנה בו למעלה משנה. רודר תמשיך ללוות את האתר כיועצת בכירה לענייני תוכן ולהנחות את פעילות הפקות המקור של האתר והפעילות מול ערוץ 10. רותם דנון, עורך האתר, יחליף את רודנר בקטע הניהולי.

רודנר נטלה תפקיד מרכזי באחת ממטרותיו העיקריות של אתר נענע10: פיצוח התוכן החדש ושילוב הפלטפורמות השונות - הטלוויזיה, האינטרנט והסלולר. בין התכנים שהיתה אחראית על פיתוחם: הקמת כל מערך השידור והליווי של תוכניות ערוץ 10 ובראשן אתר "הישרדות", תוכנית התקשורת היומית "המגרסה", סדרת הפרודיה "שורדים עם כוכבים", פינת התחזית של יותם בל בתוכנית "היום שהיה", פרויקט "סבתא ריאליטי בישול אינטרנטי", "הבוידעם" - שגירסת בקרוב שלו עלתה בסוף השבוע האחרון, "סקס בישראל" - פרי יצירתו של זיו קורן, "השחקנים" עם אלון נוימן ודרור קרן, והעונה השנייה של מערכוני "היפופותם".

לרודנר ניסיון רב בתפקידי עריכה ותוכן, שתרם לפיתוח תכני האתר במסגרת המיתוג החדש של האתר כ"אינטרוויזיה של ישראל". בין תפקידיה בתחום התוכן: עורכת "חמש עם" בחברת החדשות של ערוץ 2, מנהלת הפיתוח של "ענני תקשורת" ומנהלת הפיתוח בשידורי קשת בערוץ 2.

רודנר מסרה בתגובה: "החלטתי ללכת לדרך עצמאית שתאפשר לי לשלב בסדר יומי יותר פרויקטים אישיים שהגיעה שעתם".

זאב חספר הוסיף כי "רותי תמשיך לתרום מכישוריה לנענע10, ובהכירי אותה היטב - לא נראה לי שנרגיש אותה פחות מאשר קודם. לשמחתי, היא תמשיך להשפיע על עיצוב דרכו של האתר ככל שתחפוץ".