המשחקים האולימפיים כבר נגמרו, אבל "קן הציפור" בבייג'ין הוא עדיין אטרקציה

בסין יחגגו את 59 שנות קיומה של הרפובליקה, והממשלה תאפשר לעד 250 אלף איש לבקר במתחם האולימפי ; הכניסה למתחם תהיה חופשית, אך עבור כניסה לאצטדיונים ייגבה תשלום מקסימלי של 50 יואן

תושבי בייג'ין יוכלו לקבל עוד קצת טעימות מהמשחקים האולימפיים שנערכו בעיר בקיץ. הספורטאים כבר מזמן לא שם וגם המדליות לא יחולקו, אבל תמורת סכום מקסימלי של 50 יואן (כ-7.30 דולר), יוכלו הסינים להרגיש את החוויה "על יבש".

החל מה-1 לאוקטובר יחגגו בסין את 59 שנות קיומה של הרפובליקה, והממשלה תאפשר לעד 250 אלף איש לבקר במתחם האולימפי. הכניסה למתחם תהיה חופשית, אך עבור כניסה לאצטדיונים ייגבה תשלום. ביקור ב"קוביית המים", אולם השחייה שבו מייקל פלפס האמריקני עשה היסטוריה ולראשונה זכה ב-8 מדליות זהב באולימפיאדה אחת, יוגבל ל-45 דקות ויעלה 30 יואן.

כרטיסים לאצטדיון האולימפי, "קן הציפור", שבו שבר האצן הג'מייקני יוסיין בולט 3 שיאי עולם, יעלו כ-50 יואן, אך רובם כבר נמכרו במכירה מוקדמת. המשטרה תפסה כבר מספר ספסרים שרצו למכור את הכרטיסים במחיר כפול של 100 יואן.

בסך הכל, בבייג'ין צופים לקבל את פניהם של שבעה מיליון תיירים מקומיים וזרים במהלך תקופת החג, שנמשך מה-29 לספטמבר עד ה-5 באוקטובר.