שיתוף-פעולה עם ג'יימס בונד: המותג קוקה-קולה זירו משנה שמו ל"קוקה-קולה זירו-זירו-7"

קוקה-קולה בריטניה משתפת פעולה עם Sony Entertainment כדי לעזור לקדם את הסרט החדש של ג'יימס בונד, "Quantum of Solace"

קוקה-קולה בריטניה משתפת פעולה עם Sony Entertainment כדי לעזור לקדם את הסרט החדש של ג'יימס בונד, "Quantum of Solace". לצורך כך שינה את שמו של המותג קוקה-קולה זירו לקוקה-קולה זירו-זירו-7.

בנוסף לשינוי השם, שיישאר כך לכל משך זמן ההשקה, קוקה-קולה זירו-זירו-7 יעצב בקבוקים מיוחדים המציגים את הלוגו של 007 עם תמונה של כוכב הסרט דניאל קרייג ואת כותרת הסרט.

בובי בריטיין, מנהל המותג בקוקה-קולה בבריטניה, מסר בהצהרתו כי "אנו שמחים להיות מעורבים בפרויקט המרתק הזה. הדמות האדג'ית החדשה של בונד היא ההתגלמות הטובה ביותר של האופי של המותג קוקה-קולה זירו, והיא צפויה להעמיק את החדירה של המותג אל קהל היעד שלו, גברים בני עשרים פלוס".

קולה זירו יופיע בסרט, אולם הנאמנים למסורת הבונד שבינינו ישמחו לדעת כי ג'יימס בונד לא ישתה את המשקה - הסוכן 007 דבק במרטיני שלו.

סוכנות Wieden & Kennedy, אמסטרדם, הכינו קמפיין פרסומי עבור קוקה-קולה זירו-זירו-7 שירוץ לצד מערך השיווק ולצד הפרסום על האריזות. הקמפיין ירוץ במספר שווקים גלובליים למשך חודשיים. הקמפיין של Wieden גם ישמש את השוק בארה"ב.

הקישור עם בונד מציין עליית מדרגה של המותג בבריטניה, בה המשקה פורסם עד כה על ידי שחקן הכדורגל ויין רוני ועל ידי שריל טווידי, זמרת ב- Girls Aloud, להקה שנבנתה כחלק מתוכנית ריאליטי.

קולה זירו, שזכה בבריטניה לכינוי "קולה לגברים" ("bloke Coke") בזמן שהושק בשנת 2006, הוא גרסה ללא קלוריות המכוונת לגברים, והמותירה את קולה דיאט כמשקה נשי יותר. קוקה-קולה דוחפת את קולה זירו כמותג הגלובלי השלישי אחרי קולה וקולה-דיאט.

קוקה-קולה-בריטניה הוא רק אחד מהספונסרים הרבים ששפכו כ-100 מיליון דולר בשיווק לסרט "Quantum of Scale", הפרק ה-22 של סדרת הסרטים של ג'יימס בונד. בין המשווקים האחרים נמצאים הייניקן, פורד, סוני-אריקסון, סוני-אלקטרוניקה, סמירנוף, אומגה, וירג'ין אטלנטיק ו-Bollinger. *