ה"סאנדיי טלגרף": אברהם גרנט בדרך לטוטנהאם

יתמנה למנהל הספורטיבי של מועדון הכדורגל הלונדוני במקומו של דמיאן קומולי, שכשל בהבאת חלוץ מחליף לדימיטאר ברבאטוב ; גרנט, בטרם מונה למאמן צ'לסי אשתקד, שימש בתפקיד המנהל הספורטיבי בקבוצה

האם אברהם גרנט חוזר לכדורגל האנגלי? ה"סאנדיי טלגרף" מפרסם הבוקר (א') כי טוטנהאם עשויה למנות את המנג'ר הישראלי לתפקיד המנהל הספורטיבי של המועדון במקומו של דמיאן קומולי.

מקורבים ליו"ר היהודי של המועדון, דניאל לוי, טוענים כי גרנט הוא המועמד העיקרי שלו להחליף בתפקיד את קומולי, שהטענה העיקרית נגדו היא שלא הצליח להביא מחליף ראוי לדימיטאר ברבאטוב, החלוץ הבולגרי שעזב את הקבוצה ביום האחרון של מועד ההעברות למנצ'סטר יונייטד. מי שמנסה להחזיר את גרנט לפרמיירליג הוא סוכן העל פיני זהבי, שמלווה את גרנט לכל אורך דרכו בממלכה הבריטית.

בטוטנהאם הכחישו לחלוטין את הדברים. כזכור, גרנט הוביל כמאמן את צ'לסי בעונה הקודמת לגמר הצ'מפיונס ליג, לגמר גביע הליגה ולמקום השני בפרמיירליג, ופוטר בתום העונה על ידי הבעלים רומן אברמוביץ'. לפני שקודם לעמדת המנג'ר, שימש כמנהל הספורטיבי של צ'לסי, ולפני כן עבד כמנהל טכני בפורטסמות' של סאשה גאידמק, בנו של ארקדי.