פריזמה מאשרים לראשונה את המגעים עם בית ההשקעות אלטשולר שחם

מתוך מכתבו של מנכ"ל פריזמה, יובל גביש לעובדים, שהגיע לידי "גלובס": "קרן מרקסטון נכנסת למסלול של האצה בשבועות האחרונים במיוחד על רקע המתרחש בשוק והחשיבות של ניצול הזדמנויות עסקיות באמצעות רכישות ומיזוגים"

פריזמה מאשרים לראשונה את המגעים עם בית ההשקעות אלטשולר שחם: לידי "גלובס" הגיע נוסח המכתב שקיבלו היום עובדי פריזמה מהמנכ"ל, יובל גביש.

במכתב, מאשר גביש את המגעים עם אלטשולר שחם וכן עם גורמים אחרים בענף בתי ההשקעות. כמו כן מציין גביש, כי הבעלים של פריזמה, קרן מרקסטון, תיקח חלק פעיל בתהליך הקונסולידציה.

להלן נוסח המכתב:

"עובדים יקרים,

כידוע לכם, נדבך חשוב באסטרטגיה העסקית שלנו הוא העמקת אחיזתנו באמצעות הגדלה של נפחי פעילות ניהול הנכסים שלנו. אסטרטגיה עסקית זו אשר מובילים אותה הבעלים שלנו, קרן מרקסטון, נכנסת למסלול של האצה בשבועות האחרונים במיוחד על רקע המתרחש בשוק והחשיבות של ניצול הזדמנויות עסקיות באמצעות רכישות ומיזוגים.

כאשר שם המשחק בתעשיית ניהול הנכסים הולך להיות בעתיד הקרוב, גודל, איתנות ויציבות אין ספק שתהליכי הקונסולידציה בתעשייה שלנו יהיו רבים ומהירים. מרקסטון, באמצעות פריזמה תיקח חלק פעיל ומרכזי בתהליך זה. חשוב להדגיש שכל עיסקה שכזו, אם תתבצע תעשה בראש ובראשונה בפרספקטיבה של טובת ציבור לקוחותינו.

אינני מתכוון להתייחס לפרסומים היום מאחר ומגעים ושיחות בשלבים שונים התקיימו ומתקיימים עם מספר גורמים בתעשייה, וביניהם גם עם בית ההשקעות אלטשולר שחם. בין כך ובין כך פריזמה היא מבתי ההשקעות היציבים, והאיתנים בישראל, עם בעלי מניות, בעלי חוסן פיננסי מהמרשימים במשק הישראלי, אשר הוכיחו את מחויבותם לבית.

אני חושב שהראוי ביותר הוא להתייחס לכל אחד ממהלכינו רק אם הוא מבשיל לכלל עסקה. אז בוודאי אוכל לעדכנכם באופן מפורט יותר.

בברכה,

יובל גביש"