וויזקום פותחת במאבק משפטי נגד הפרת זכויות קניין של מרכזיות קונג'י

לאחר שערכה בדיקה ראשונית מצאה וויזקום כי הנושא הבוער כיום הינו מתן שרותים על-ידי גופים שלא הוסמכו לכך ואשר פועלים ללא הרשאה

חברת וויזקום תקשורת, שמונתה לפני כחודשיים על ידי קונג'י (לשעבר טלרד קונג'י) כספק שירותים וכמפיץ בלעדי של ציודה פתחה במאבק משפטי שמטרתו, בין היתר, היא להבטיח שרות איכותי ומקצועי לגופים המחזיקים בציוד קונג'י וזאת על ידי הבטחה כי רק גופים שהורשו והוסמכו ליתן שירות יעסקו בכך.

לאחר שערכה בדיקה ראשונית מצאה וויזקום כי הנושא הבוער כיום הינו מתן שרותים על ידי גופים שלא הוסמכו לכך ואשר פועלים ללא הרשאה (חאפרים). הצעד הראשון במאבק המשפטי נפתח בשבוע שעבר ובמסגרתו הגישה וויזקום תביעה על הפרת זכויות הקנין הרוחני בתוכנות לתמיכה ושירות בהן קיבלה זכות שימוש בלעדית מאת קונג'י, לפני כחודשיים.

במסגרת התביעה שהוגשה על ידי עורכי הדין יואל פרייליך וניר חזן ממשרד גיא גיסין ושות', כנגד חברת טל-יד מצויינות בשירות בע"מ ומנהלה, יואב דדון, התבקש בית המשפט המחוזי בתל אביב לתת צו מניעה קבוע שימנע מחברת טל-יד לעשות שימוש בתוכנות שפותחו על ידי קונג'י וכן צו שימנע מטל-יד לתת תמיכה ושירות למוצרי קונג'י וכן להפסיק לבצע מכירות של מוצרי קונג'י ללקוחות שונים.

לפני כחודשיים מונתה וויזקום על ידי קונג'י כספק הבלעדי של שירותים וציוד למוצריה. קונג'י הינה המפתחת, היצרנית והמשווקת ברחבי העולם של מערכות תקשורת וטלפוניה מבוססות IP תוך שילוב יישומיי Soft Phone ותחנות IP מרוחקות במערכות טלפוניה קלאסיות.

על פי ההסכם הפכה וויזקום תקשורת המפיץ הראשי בישראל של כל מוצרי התקשורת של טלרד קונג'י והיא מספקת את שרותי התמיכה הטכניים למוצרים אלה.