קרנית גולדווסר מצטרפת לטלוויזיה החינוכית: תגיש פינה בנושאי איכות סביבה

זאת במסגרת התוכנית "עושים סדר", המשודרת בערוץ 2 בימים ראשון עד רביעי בשעה 17:30 ; גולדווסר: "אחרי שהציבור בישראל התגייס למעננו, אשמח לנסות לתרום את חלקי בתחום החשוב הזה"

קרנית גולדווסר מצטרפת לטלוויזיה החינוכית. גולדווסר נענתה להצעתה של יפה ויגודסקי, מנכ"לית החינוכית, ותגיש פינה קבועה בנושאי איכות סביבה ותרבות ירוקה בתוכנית "עושים סדר" של הטלוויזיה החינוכית, המשודרת בערוץ 2 בימים ראשון עד רביעי בשעה 17:30. הפינה תוגש פעם בשבוע, ככל הנראה בימי ראשון.

גולדווסר, בעלת בעלת תואר שני (msc) בהנדסת איכות סביבה מהטכניון, תנסה להעלות במסגרתה נושאים הקשורים לאיכות הסביבה, לייצר אג'נדה ירוקה ולחבר את קהל הצופים לנושא.

ויגודסקי אמרה היום (ב'): "אני מאושרת שקרנית גולדווסר, אישה שכולנו למדנו להעריך, הסכימה להצטרף לצוות החינוכית, ועוד בנושא חשוב כל-כך".

ויגודסקי מסרה עוד כי היא מתכננת שבהמשך תגיש גולדווסר תוכנית שתוקדש כולה לנושאים ירוקים ולאיכות סביבה. "מדובר בנושא שצובר נפח וחשיבות. יש כאן בעיה גלובלית, וחשוב להגביר כל הזמן את המודעות הציבורית אליה".

גולדווסר מסרה: "אני רואה בנושא הזה סוג של שליחות, או פעילות למען הכלל, ועכשיו, אחרי שהציבור בישראל התגייס למעננו וריגש אותנו כל-כך בהיענותו, אני אשמח לנסות לתרום את חלקי בתחום החשוב הזה". גולדווסר צפויה להתחיל להגיש את פינתה ב"עושים סדר" בנובמבר הקרוב.