ליאור שליין נשאר בערוץ 10: יעלה עונה שלישית לתוכנית הלילה

ניהל לאחרונה מגעים עם גופי שידור נוספים ובהם גם עם זכייינית ערוץ 2 רשת ; תוכנית הלילה של שליין רשמה במחצית הראשונה של השנה רייטינג של 6% ; שליין צפוי גם להעלות תוכנית בפריים-טיים

תוכנית הלילה עם ליאור שליין נשארת שנה נוספת, שלישית במספר, בערוץ 10, וזאת לאחר שבאחרונה קוימו מגעים בין שליין לבין גופי שידור נוספים ובהם גם מול זכייינית ערוץ 2 רשת. בערוץ 10 ציינו היום (ג') כי לקראת תום החוזה, שליין קיבל הצעות מגופי שידור שונים, אולם בחר להישאר בערוץ 10 וימשיך להגיש את הרצועה הלילית של הערוץ.

תוכנית הלילה עם ליאור שליין שודרה בשנתיים האחרונות בערוץ 10, מדי לילה בשעה 23:00. עד כה שודרה התוכנית 430 פעמים ולאחרונה זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לתוכנית האירוח הטובה ביותר. התוכנית רשמה בשנת 2007 רייטינג של 6.2% ובמחצית הראשונה של השנה השיגה רייטינג של 6%.

"אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות לצוות התוכנית, לאנשי ערוץ 10 ולצופים הנאמנים של תוכנית הלילה, האנשים שאחראים להצלחה הגדולה בשנתיים האחרונות", אומר שליין. "נחזור אחרי הפגרה בכוחות מחודשים, ונמשיך לעשות כמיטב יכולתנו כדי לספק לצופים שעה מצחיקה, מעניינת ואינטליגנטית מדי לילה, לפני השינה. באשר לתוכנית הנוספת, שתשודר בפריים-טיים - חכו להפתעות".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים מאוד ששליין בחר להמשיך בערוץ 10 ומחכים בקוצר רוח לעליית תוכניתו החדשה אצלנו".

על-פי הערכות, עלויות התוכנית של שליין בערוץ 10 נחשבות לגבוהות, בוודאי בהשוואה לעלויות של תוכניות ברצועת שידור זו של הלייט-פריים. זו אחת הסיבות לכך שבערוץ 10 ניהלו מאבק ארוך וממושך בכל הקשור לסיווג תוכניתו של שליין. בערוץ ביקשו כי התוכנית תוכר כסוגה עלית ולא כתוכנית אירוח, אך בוועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה סירבו לבקשה.