סלקום - המותג המושקע ביותר השבוע בפרסום OFFLINE ו-ONLINE

בסלקום החליטו שהגיע הזמן לשדרג את המכשירים - ורוצים שתדעו את זה: השקיעו השבוע כ-651 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-127 אלף דולר בפרסום באינטרנט

פרסום OFFLINE

1. סלקום - 651,880 דולר

סלקום בולטת השבוע בקמפיינים לשדרוג מכשירים, באמצעות גיתם BBDO.

2. סופר-פארם - 272,415 דולר

סופר-פארם מעלה שוב את הקמפיין עם הלוגו החדש, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

3. מפעל הפיס - 269,769 דולר

מפעל הפיס מבליט את המרכזים הקהילתיים, באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי.

4. עלית קפה טורקי - 232,985 דולר

קפה טורקי של עלית עם הקפטן חוזר לסיבוב נוסף בסיני, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

5. רשות המים - 214,701 דולר

"ישראל מתייבשת" של רשות המים נועלת את החמישייה, באמצעות לפ"ם.

פרסום ONLINE

1. סלקום - 127,826 דולר

סלקום בולטת השבוע גם בפרסום באינטרנט, באמצעות משרד מקאן דיגיטל.

2. פלאפון - 105,148 דולר

בפלאפון מפרסמים את מסלול FAMILY FUN, באמצעות סאצ'י אינטראקטיב.

3. בנק הפועלים - 89,509 דולר

בבנק הפועלים קוראים את המפה ומציעים חיסכון סולידי, באמצעות גריי אינטראקטיב.

4. 013 נטוויז'ן - 77,813 דולר

013 נטוויז'ן חוברת לישראכרט בקמפיין באמצעות וובאימג' של פובליסיס.

5. HERBAL ESSENCES - כ-52,206 דולר

HERBAL ESSENCES סוגר את החמישייה עם קמפיין באמצעות סאצ'י אינטראקטיב.

* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 15/10/08 - 09/10/08. פרסום OFFLINE: כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה. פרסום ONLINE: כולל באנרים באתרים המובילים. מחיר ריאלי לפי שקלול יפעת בקרת פרסום.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.