פרסום OFFLINE 1. סלקום - 651,880 דולר
סלקום בולטת השבוע בקמפיינים לשדרוג מכשירים, באמצעות גיתם BBDO.
2. סופר-פארם - 272,415 דולר
סופר-פארם מעלה שוב את הקמפיין עם הלוגו החדש, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
3. מפעל הפיס - 269,769 דולר
מפעל הפיס מבליט את המרכזים הקהילתיים, באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי.
4. עלית קפה טורקי - 232,985 דולר
קפה טורקי של עלית עם הקפטן חוזר לסיבוב נוסף בסיני, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
5. רשות המים - 214,701 דולר
"ישראל מתייבשת" של רשות המים נועלת את החמישייה, באמצעות לפ"ם.
פרסום ONLINE
1. סלקום - 127,826 דולר
סלקום בולטת השבוע גם בפרסום באינטרנט, באמצעות משרד מקאן דיגיטל.
2. פלאפון - 105,148 דולר
בפלאפון מפרסמים את מסלול FAMILY FUN, באמצעות סאצ'י אינטראקטיב.
3. בנק הפועלים - 89,509 דולר
בבנק הפועלים קוראים את המפה ומציעים חיסכון סולידי, באמצעות גריי אינטראקטיב.
4. 013 נטוויז'ן - 77,813 דולר
013 נטוויז'ן חוברת לישראכרט בקמפיין באמצעות וובאימג' של פובליסיס.
5. HERBAL ESSENCES - כ-52,206 דולר
HERBAL ESSENCES סוגר את החמישייה עם קמפיין באמצעות סאצ'י אינטראקטיב.
* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 15/10/08 - 09/10/08. פרסום OFFLINE: כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה. פרסום ONLINE: כולל באנרים באתרים המובילים. מחיר ריאלי לפי שקלול יפעת בקרת פרסום.
** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.