אחרי 8 שנים: מדונה וגאי ריצ'י הודיעו רשמית כי הם מתגרשים

בני-הזוג טרם הגיעו להסדר פיננסי על חלוקת הונם ואף לא להחלטה בנושא משמורת הילדים ; הונם של השניים נאמד ב-525 מיליון דולר, כשרובו שייך למדונה - הונו של ריצ'י נאמד ב-35 מיליון דולר

לאחר אין ספור הכחשות של ידיעות על קשיים בחיי הנישואים, הכריזו אתמול (ד') זמרת הפופ מדונה ובעלה, במאי הקולנוע גאי ריצ'י, כי בכוונתם להתגרש לאחר קרוב ל-8 שנות נישואים.

מדונה וריצ'י פירסמו אמש הודעה קצרה באמצעות נציגיהם, וביקשו מהעיתונות לכבד את פרטיותם למען משפחתם. הם טרם הגיעו להסדר פיננסי על חלוקת הונם, ואף לא להחלטה בנושא משמורת הילדים.

מדונה וריצ'י, שביים את הסרטים "סנאץ'' ו"לוק סטוק ושני קנים מעשנים", נישאו בדצמבר 2000 בטירה בסקוטלנד. לזוג שני ילדים: רוקו (8) ודייוויד בנדה (3), שאומץ במלאווי ב-2006. למדונה גם בת בשם לורד (12) מיחסיה עם מאמנה האישי, קרלוס לאון.

הונם של מדונה וריצ'י נאמד ב-525 מיליון דולר, כשרובו שייך למדונה - הונו של ריצ'י נאמד ב-35 מיליון דולר. השניים מחזיקים בתים בלונדון, לוס אנג'לס וניו-יורק, וכן אחוזה בווילטשייר.

הודעת הזוג, שיצאה באותו יום בו הופיעה מדונה בבוסטון, מסמנת את קיצם של נישואים שאיחדו שתי דמויות מובילות בעולם הבידור וזכו לכיסוי נרחב בטורי הרכילות. מדונה, או מאדג', בפי העיתונות הבריטית, ובעלה, היו חביבי הצהובונים בבריטניה, בה גרו. מדונה התאהבה בסגנון החיים האנגלי ובילתה את רוב זמנה באחוזת הזוג במחוז ווילטשייר, המשתרעת על כ-5 קמ"ר.

ואולם, בשנים האחרונות החלו להצטבר ידיעות על קשיים בחיי הנישואים. בקיץ נקשר שמה של מדונה - ללא הצדקה, לטענתה - לגירושיהם של אלכס רודריגז, כוכב קבוצת הבייסבול הניו יורקית היאנקיז, ואשתו לשעבר, סינתיה.