לאחר אזהרת הרווח: באוסקר גרוס חותכים בחצי את מחיר היעד למניית סרגון ל-6 דולר

זאת לעומת מחיר יעד קודם של 12 דולר ; מעדכנים כלפי מטה את ההמלצה ל"החזק" מ"קנייה" ; "שולי הרווחיות של החברה לא יצליחו להשתקם ברבעון השלישי, בשל העדר קטליזטורים שיסייעו לשיפורם"

בית ההשקעות אוסקר גרוס פירסם סקירה מעודכנת על מניית סרגון , המספקת פתרונות תקשורת בפס רחב לרשתות תקשורת אלחוטיות, ושווי השוק שלה בנאסד"ק ובתל-אביב הוא 205 מיליון דולר, לאחר שפירסמה אזהרת רווח ביום חמישי האחרון.

בבית ההשקעות חותכים בחצי את מחיר היעד למניה, ל-6 דולרים, לעומת מחיר יעד קודם של 12 דולר, ומעדכנים כלפי מטה את ההמלצה, ל"החזק" מ"קנייה".

נזכיר כי סרגון פירסמה ביום חמישי האחרון אזהרת רווח ממנה עלה כי הרווח הגולמי צפוי לרדת ל-31%-32% , סרגון לא פירסמה בעבר תחזית רבעונית, אך המספרים שהיא פירסמה לרבעון השלישי היו נמוכים מתחזיות האנליסטים.

החברה צפתה רווח נקי על בסיס Non-GAAP של 3.9-4.3 מיליון דולר, שהם 10-11 סנט למניה. תחזית השוק היא לרווח של 14 סנט למניה (5.4 מיליון דולר). ברבעון המקביל הרווח למניה היה 13 סנט, וכך גם ברבעון הקודם. כן מסרה כי אומנם לא נתנה תחזית ספציפית לרבעון השלישי לרווח למניה, אך הצפי לרבעון נמוך מהערכות האנליסטים בשוק.

באוסקר גרוס, לפיכך, נוקטים בגישה שמרנית לגבי מניית סרגון, ומדגישים כי הם חוששים כי שולי הרווחיות של החברה לא יצליחו להשתקם ברבעון השלישי, בשל העדר קטליזטורים באופק שיסייעו לשיפורם. האנליסטים לא מוצאים נתונים בטווח הקרוב שישקפו אפסייד למניית החברה וממליצים להחזיק בפוזיציה הקיימת על מניותיה.

בבית ההשקעות צופים כי סרגון תציג בסיום 2008, הכנסות של 219.2 מיליון דולר, ורווח Non-GAAP של 45 סנט למניה. ב-2009 האנליסטים צופים הכנסות של 262.7 מיליון דולר ורווח Non-GAAP של 45 סנט למניה.