שוק מזכרות הספורט בארה"ב כבר לא חסין בפני המשבר

במכירה פומבית בסופ"ש של פרטים הקשורים לקבוצת הבייסבול ניו יורק יאנקיז המארגנים קיבלו מחירים הנמוכים בעד כ-75% מהמצופה ; שוק מזכרות הספורט בארה"ב מגלגל כ-5 מיליארד דולר בשנה

אפילו הניו יורק יאנקיז, מותג הספורט המוביל בארה"ב, לא יכולים למשבר הפיננסי שפוקד את אמריקה. מכירה פומבית של מזכרות הקשורות לקבוצת הבייסבול האהודה במדינה נחלה כישלון יחסי בסוף השבוע, לאחר שהמחירים שציפו לקבל המארגנים נחתכו בעד 75%. שוק מזכרות הספורט בארה"ב הוא מהמפותחים בעולם, והוא גילגל על פי הערכות כ-5 מיליארד דולר אשתקד.

על פי סוכנות הידיעות AP, רק כ-100 איש הגיעו למכירה שהתקיימה במדיסון סקוור גארדן, כדי להתמקח על 400 פריטים בעלי ערך היסטורי, שחלקם הוצבו עד היום באצטדיון הישן של הקבוצה - היאנקי סטדיום. בין הפרטים היה ניתן למצוא את פוליסות הביטוח של אגדות בייסבול כמו בייב רות' ולו גריג, קופסאות כרטיסים ישנות, כדורי משחק וכ-100 מזכרות מהינקי סטדיום הישן שנסגר לפני כשבועיים.

הפריט שנמכר במדיסון סקוור גארדן מחיר רצוי מחיר בפועל
הכדור האחרון שנחבט מחוץ ליאנקיז סטדיום 400 אלף דולר 100 אלף דולר
15 טבעות האליפות של הבעלים הקודמים, דל ווב 700 אלף דולר 325 אלף דולר
רכב פליימוט 49 ' עם גג נפתח של מיקי מנטל 50-70 אלף דולר 34 אלף דולר
החוזה של בייב רות' מ-1918 900 אלף דולר לא ידוע, אבל נמוך בהרבה