אליענה בקייר תוביל קמפיין לאופנת SECCESS תמורת סכום מדווח של 20 אלף דולר

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום נמסיס, יעלה בהשקעה כוללת של 250 אלף שקל ויכלול הפצת קטלוג בדיוור ישיר, קמפיין באינטרנט, פרסומים בנקודות המכירה ופרסומים באמצעי המדיה השונים בתחומי האופנה

השחקנית אליענה בקייר תקבל סכום מדווח של 20 אלף דולר עבור קמפיין לאופנת SECCESS לחורף 2009.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום נמסיס, יעלה בהשקעה כוללת של 250 אלף שקל ויכלול הפצת קטלוג בדיוור ישיר, קמפיין באינטרנט, פרסומים בנקודות המכירה ופרסומים באמצעי המדיה השונים בתחומי האופנה.

אופנת SECCESS נמכרת כיום ב-150 נקודות מכירה ברחבי הארץ.