רשת האופנה הישראלית "זיפ" בחרה פרזנטור חדש אחרי 6 עונות: את הדוגמן אנחל בונני יחליף מתן ברנר, שיקבל עבור הקמפיין סכום מדווח של 20 אלף דולר.
הקמפיין יעלה בהשקעה כוללת של 4 מיליון שקל, וברנר יככב בו לצד הדוגמנית חווה מונד.
רשת האופנה זיפ, בבעלות משפחת אהרונסון, מונה 45 סניפים ברחבי הארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.