לאחר רכישת פרימוורה: מרכז פיתוח נוסף לאורקל בישראל

לפרימוורה יש מרכז פיתוח בישראל אותו קיבלה ב-2006 עם רכישת פרוסייט הישראלית תמורת כ-45 מיליון דולר

חברת התוכנה אורקל ממשיכה ברכישות, אלה שהפעם עם זווית ישראלית. החברה הודיעה בשבוע שעבר על רכישת מפתחת תוכנות ניהול הפרויקטים, פרימוורה (Primavera), תמורת סכום שלא פורסם. הרכישה, תספק לאורקל תוכנה שעדיין אין לה בתחום התוכנה הארגונית בו היא מתבססת מול IBM , HP , SAP ומיקרוסופט . לפרימוורה, יש מרכז פיתוח בישראל אותו קיבלה ב-2006 עם רכישת פרוסייט הישראלית תמורת כ-45 מיליון דולר.

פרימוורה היא חברה פרטית, וככזו לא פרסמה את הפרטים המלאים על פעילותה. לחברה יש כ-550 עובדים, 76 אלף לקוחות והיא ריווחית. לפורסייט, שהעסיקה כ-90 עובדים בעת הרכישה בדצמבר 2006, יש מרכז פיתוח בירושלים. הסטארט-אפ הישראלי פיתח פתרון תוכנה לניהול פורטפוליו של השקעות ארגוניות שהשתלב תחת השם Primavera ProSight בהיצע המוצרים של פרימוורה.

זהו מרכז הפיתוח השני שיהיה לאורקל בישראל לאחר שרכשה את דמנטרה ב-2006. בהודעה שהוציאה אורקל עם הודעת הרכישה בישרה החברה כי עובדי ומנהלי פרימוורה אמורים להצטרף לאורקל להקמת יחידה עסקית שתתרכז בתחום ה-PPM (ניהול פרויקטים) ויסייעו להעברת לקוחות ושותפי החברה לבעלת הבית החדשה.

את היחידה צפוי לנהל מנכ"ל פרימוורה ג'ואל קופלמן, שיכהן כסגן נשיא בכיר באורקל ומנהל כללי של הפעילות. על-פי הודעת אורקל העסקה צפויה להיסגר עד סוף השנה ועד אז, תמשיך החברה הנרכשת לפעול בנפרד.

את תגובת אורקל ישראל בנושא לא ניתן היה להשיג.