בעקבות מחאות האוהדים - יופחתו מחירי הכרטיסים למשחקיה של ק.פ.ר הלונדונית

כך הודיע סגן יו"ר הקבוצה מליגת המשנה באנגליה, שהוא בנו של לאקשמי מיטאל, אחד מהבעלים והאיש הרביעי בעושרו בעולם ; המחירים (40-50 ליש"ט) יקרים יותר מהמחירים שגובות 14 קבוצות בפרמיירליג

סגן היו"ר במועדון הכדורגל האנגלי קווינס פארק ריינג'רס, אמיט באטיה, הבטיח אמש (ד') להפחית את מחירי הכרטיסים למשחקי הקבוצה, שמתמודדת בליגת המשנה. הצהרתו של באטיה הגיעה לאחר מחאה גורפת מצד אוהדי ק.פ.ר, שהתלוננו על המחירים למשחקים באצטדיון לופטוס רוואד בלונדון, שנעים בין 40 ל-50 ליש"ט (250-312 שקלים) - מחירים יקרים יותר מהמחירים שגובות 14 קבוצות בפרמיירליג.

עד כמה עולה ביוקר כיום לקנות כרטיס למשחק של ק.פ.ר? מחיר כרטיס ממוצע למשחקיהן של 14 מתוך 20 קבוצות הפרמיירליג נמוך יותר מהמחיר שצריך לשלם כדי לראות את ק.פ.ר בליגה השנייה. קבוצות הפרמיירליג שגובות מחירים ממוצעים גבוהים יותר הן ארסנל, צ'לסי, טוטנהאם, ווסטהאם, ליברפול ומנצ'סטר סיטי. לשם השוואה, הכרטיס היקר ביותר למשחקי הבית באולד טראפורד של מנצ'סטר יונייטד, אלופת אירופה ואלופת אנגליה, עולה 55 ליש"ט.

באטיה הוא בנו של איל הפלדה ההודי לאקשמי מיטאל, האיש הרביעי בעושרו בעולם, שבבעלותו 20% מהמועדון הלונדוני. הבטחתו של באטיה עשויה להכניס אותו לבעיה מול פלאביו בריאטורה וברני אקלסטון, מנהלי מירוצי הפורמולה 1 שהם הבעלים האחרים של הקבוצה, ומתנגדים נחרצות להורדת המחירים. אקלסטון ובריאטורה רכשו את המועדון בספטמבר 2007.

ק.פ.ר נמצאת בלחץ גדול לעלות לפרמיירליג בעקבות העושר המופלג של בעליה, אבל אחרי 12 מחזורים, מצבה לא מדהים. היא מדורגת במקום ה-9 בלבד, אך חסרה לה נקודה אחת בלבד כדי להשתוות לבארנלי שבמקום ה-6, מיקום שמוביל להשתתפות בפלייאוף על עליית ליגה בסוף העונה.