ערב מכירת רדיו 99: גאידמק התחייב לשלם את חובות העבר של התחנה

חובות התחנה, הנאמדים במיליוני שקלים, כוללים חובות בגין משכורות עובדים, משכורות טאלנטים, חובות לספקים חיצוניים, שכר דירה ועוד ; הטאלנטים המשדרים ברדיו 99 יתבקשו לקצץ בשכרם

חובות העבר של תחנת הרדיו האזורית, רדיו 99, נאמדים במיליוני שקלים, וכוללים חובות בגין משכורות עובדים, משכורות טאלנטים, חובות לספקים חיצוניים, שכר דירה ונותני שירותים נוספים, כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי ארקדי גאידמק התחייב לשלם את כל חובות העבר של התחנה, זאת עד להעברת המניות באופן סופי לבעלים החדשים, תחנת "רדיו ללא הפסקה". העברת המניות צפויה להתבצע עד ה-11 לנובמבר.

לאחר שנוצרה אי-בהירות סביב נושא המשכורות ומי האחראי על תשלומן, קיבלו לפני כשבועיים קיבלו כל עובדי התחנה את שכרם בגין חודש ספטמבר, אולם הטאלנטים של התחנה, שחוזי העסקתם מוערכים בסכומים גבוהים, טרם קיבלו שכר עבור חודש זה. "רדיו ללא הפסקה" שבבעלות אלי עזור ודודי ויסמן הייתה זו ששילמה את שכר העובדים, זאת לאחר שקיבלה הבטחה מגאידמק להשיב לה כספים אלה, בנוסף לחובות העבר שצברה התחנה עד היום.

במהלך שבוע הבא תקיים מנכ"לית התחנה, מישל קרמרמן, סבב פגישות עם הטאלנטים המועסקים בתחנה. מטרת הפגישות היא לבצע קיצוץ שכר משמעותי בשכר הטאלנטים. רק לאחר סבב זה יוחלט מי מהטאלנטים הרבים המועסקים כיום בתחנה יישאר לשדר בה. גורמים ברדיו 99 ציינו כי מרבית הטאלנטים העבירו לאחרונה מסרים כי הם מוכנים להתפשר על שכרם ולהמשיך לשדר.

כזכור, עם פרסום הידיעה ב"גלובס" בדבר רכישת רדיו 99 על-ידי "רדיו ללא הפסקה" הודיעה קרמרמן על פרישתה מניהול התחנה. אולם מאז הודעתה ועד היום המשיכה קרמרמן לשמש כמנכ"ל התחנה והיא גם זו שתמשיך לנהלה עם העברת הבעלות לידי "רדיו ללא הפסקה".

ממשרדו של גאידמק נמסר בתגובה: "על-פי דרישת מועצת הרשות, ועקב כך שארקדי מתמודד לראשות עיריית ירושלים הוא חוייב להעביר את המניות ברדיו לנאמנות עיוורת ועקב כך החליט למכור את הרדיו. הבעלות על התחנה תועבר ב-11 בנובמבר על אף שנכון לעכשיו התחנה נמצאת כבר בניהולה של 103. כל העניינים הפיננסים יוסדרו עד להעברת הבעלות".