קבוצת עזריאלי רוכשת 50% מקניון מרגלית בהוד-השרון ב-74 מיליון שקל

הרכישה בוצעה מידי החברות אנג'ל ואיזקסון ; לאחר השלמת העסקה, מחזיק עזריאלי במלוא האחזקות בקניון ; נשיא קבוצת עזריאלי, מנחם עינן: "השלמת רכישת הקניון בימים אלה מעידה על חוסנה ויציבותה של הקבוצה"

קבוצת עזריאלי רכשה 50% מהאחזקות בקניון מרגלית השרון מהחברות אנג'ל ואיזקסון תמורת 74 מיליון שקל. לאחר השלמת העסקה, מחזיקה קבוצת עזריאלי במלוא האחזקות בקניון.

קניון מרגלית השרון, הכולל 7,000 מ"ר שטחי מסחר, ממוקם בדרום הוד-השרון על כביש רמתיים, שמהווה ציר מרכזי. הקניון משתרע על פני שתי קומות וכולל 70 עסקים ו-600 מקומות חנייה. העוגנים הבולטים בקניון הם שופרסל, סופר-פארם, רשת ארומה ובתי-קולנוע.

חברת אנג'ל שלמה הציבורית, שבשליטת משפחת אנגל, היא חברה תעשייתית המייצרת ומשווקת מוצרי לחם ועוגות. חלקה בקניון מרגלית השרון עמד על 22.4% ואילו חלקה של חברת איזקסון עמד על 27.6%.

המשא-ומתן בין שתי החברות וקבוצת עזריאלי החל לפני כחודש, ובאותה העת אנג'ל דיווחה לבורסה כי לאחר השלמת העסקה הרווח הצפוי לה לפני מס יעמוד על 21.5 מיליון שקל.

נשיא קבוצת עזריאלי, מנחם עינן, אמר כי "השלמת רכישת הקניון בימים אלה מעידה על חוסנה ויציבותה של הקבוצה. אנחנו נמשיך באסטרטגיית פיתוח העסקים על מנת לאתר הזדמנויות עסקיות חדשות דווקא על רקע תקופה זו".