נגמרו ימי החסד של חואנדה ראמוס

המאמן הספרדי פוטר מטוטנהאם אחרי שהוביל אותה לפתיחת העונה הגרועה בתולדותיה, למרות שהוציא בקיץ 90 מיליון אירו על רכש ; במקומו, הספרס יפצו את פורטסמות' ב-6.3 מיליון אירו ויחתימו את הארי רדנאפ

90 מיליון אירו. זה הסכום אותו קיבל הקיץ חואנדה ראמוס על מנת להצעיד את טוטנהאם הלונדונית לצמרת הפרמיירליג האנגלית. המאמן הספרדי הוציא את הסכום הנ"ל על רכש חדש, והפך את הספרס לקבוצה השלישית שהוציאה הכי הרבה כסף בשוק ההעברות בקיץ הנוכחי, אחרי מנצ'סטר סיטי וברצלונה.

ולמרות המשאבים שניתנו לראמוס, הקבוצה שלו השיגה שתי נקודות בלבד בשמונת המחזורים הפותחים של העונה. אם ראמוס הצהיר שהוא רוצה לשבור שיאים בטוטנהאם כשחתם במועדון בחודש אוקטובר של העונה הקודמת, לאחר שהחליף את המנג'ר ההולנדי מרטין יול, הרי ששיא אחד הוא הצליח לשבור העונה: הוא רשם עם טוטנהאם את פתיחת הליגה הגרועה בתולדותיה.

לא ברור איזה פיצויים יקבל עכשיו ראמוס, שאמור היה להשתכר העונה כ-7.8 מיליון אירו. מה שבטוח, מי שיחליף אותו בתפקיד הוא מנג'ר פורטסמות', הארי רדנאפ. טוטנהאם הסכימה לפצות את פומפי בכ-6.3 מיליון אירו על מנת להבטיח את שירותיו של האנגלי בן ה-61, שבעבר אימן גם בסאות'המפטון ובווסטהאם יונייטד.

אגב, מלבד ראמוס, פוטרו גם עוזריו מרקוס אלבארז וגוסטבו פוייט. אבל הדבר היותר מעניין הוא שגם למנהל המקצועי של המועדון, דמיאן קומולי הצרפתי, הראו את הדלת. החודש פורסמה ידיעה ב"דיילי טלגרף", לפיה טוטנהאם מחפשת מחליף לקומולי, כאשר אחד המועמדים העיקריים לרשת את התפקיד הוא... אברהם גרנט.

בהתחשב במסורת היהודית של טוטנהאם (היו"ר, דניאל לוי, הוא יהודי, מרבית הדירקטוריון של הקבוצה מורכב מיהודים ולקבוצה כמות אוהדים יהודים גדולה), אולי יש סיכוי טוב לראות את המהלך הזה קורה.