פייזר פצוע? בפורטו ריקו יספרו לכם אחרת

השחקן שנחתך ממכבי ת"א מתאמן בקפיטנס דה ארסיבו ; הבעלים של הקבוצה לעיתון מקומי: "הגעתו של פייזר אלינו היא עובדה מוגמרת. אנחנו מודעים לכך שהוא לא בכושר מלא, אבל מאמינים שהוא יחזור לעצמו"

מרקוס פייזר אולי על הכוונת של מכבי ת"א, אבל לפחות לעוד מועדון יש תוכניות לצרף את הפאוור-פורוורד כבר בימים הקרובים. מתברר שפייזר, שמכבי הודיעה על התרת חוזהו לעונה הקרובה, הגיע לפורטו ריקו והחל באימונים עם קבוצת קפיטאנס דה ארסיבו. מדובר בקבוצה שאותה הוביל פייזר לאליפות ב-2007 לפני שהצטרף לצהובים.

הבעלים של ארסיבו, לואיס מונרוזיו, אמר לעיתון "פרימרה הורה" כי "המטרה היא לצרף את מרקוס פייזר כדי שיוכל לשחק בטורניר אליפות אמריקה לקבוצות. אנחנו מודעים לכך שפייזר עדיין לא בכושר מלא, אבל מאמנים שעד תחילת הטורניר הוא כבר יחזור לעצמו". על השאלה מה הסיכויים שפייזר אכן יגיע למועדון בו שיחק, אמר מונרוזיו: "ההצטרפות של פייזר לקבוצה היא עובדה מוגמרת". "טורניר האמריקות" יחל ב-15 בדצמבר ויימשך עד פברואר.

לפי הדיווחים בפורטו ריקו, פייזר התאמן עם ארסיבו ואף אישר למועדון להעביר אותו סדרת מקיפה של בדיקות רפואיות כדי לבחון את מצב ברכו. במועדון אמרו כי הם מודעים לכך שפייזר עדיין זקוק לזמן כדי להחלים, אבל ציינו כי העובדה שהטורניר מתחיל רק בדצמבר תאפשר לו מספיק זמן כדי להגיע לתחילת הטורנרי בכושר מלא.

במכבי תל אביב הודיעו לפני כחודש כי הם מתנערים מחוזהו של מרקוס פייזר, שמוערך בכמיליון דולר נטו. הנימוק העיקרי במועדון היה כי פייזר לא עשה את המוטל עליו כדי לשקם את עצמו ולחזור מהפציעה שנגרמה לו במשחק מול אולימפיאקוס באמצע העונה שעברה.