סרגון מסכמת רבעון: הרווח הנקי נשאר ללא שינוי - 4.1 מיליון דולר

ההכנסות צמחו ב-30.6% ל-58.1 מיליון דולר ; מועצת המנהלים אישרה תוכנית לרכישה חוזרת של מניות החברה עד לסכום של 20 מיליון דולר

חברת סרגון , ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות, מדווחת היום (ב') על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2008. ההכנסות צמחו ב-30.6% ל-58.1 מיליון דולר, לעומת 44.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות הרבעון השלישי צמחו ב-5.2% בהשוואה לרבעון הקודם (הרבעון השני), שהיה רבעון שיא ובו הסתכמו ההכנסות ב-55.2 מיליון דולר.

סך הרווח הנקי לרבעון השלישי על בסיס Non-GAAP הגיע ל-4.1 מיליון דולר, או 11 סנט למניה רגילה ולמניה בדילול מלא, וזאת בנטרול הוצאות חד פעמיות בגין אופציות לעובדים בסך של 665,000 דולר. הרווח הנקי Non-GAAP ברבעון המקביל אשתקד הסתכם ב-4.1 מיליון דולר, או 14 סנט למניה רגילה ו-13 סנט למניה בדילול מלא (יש לציין כי מספר המניות ברבעון הנוכחי משמעותית גדול יותר מברבעון המקביל אשתקד בעיקר עקב ההנפקה שבוצעה בנובמבר 2007).

הרווח הנקי GAAP ברבעון השלישי הסתכם ב-3.5 מיליון דולר, או 9 סנטים למניה רגילה ולמניה בדילול מלא, לעומת 3.7 מיליון דולר, או 12 סנט למניה רגילה ו-11 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל אשתקד.

מזומנים ושווי מזומנים הסתכמו ברבעון השלישי ב-112 מיליון דולר.

"אנו מאמינים כי מנועי הצמיחה שלנו נשארו איתנים, ואנו צופים כי הביקוש לפתרונות Backhaul בקצבים גבוהים ימשיך להיות חזק, בייחוד באזור דרום מזרח אסיה", אומר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון נטוורקס. "בנוגע לשנה הבאה, אנו חושבים כי יהיה זה נכון לאמץ עמדה זהירה יותר. הערכתנו היא כי במצב הכלכלי הקיים, לקוחות יבצעו אנליזה של ההוצאות שלהם, אך ימשיכו ברכישות לשם שדרוג הרשתות לקצבים גבוהים יותר ולמעבר לטכנולוגיית IP".

בתוך כך, סרגון הודיעה כי מועצת המנהלים של החברה אישרה תוכנית לרכישה חוזרת של מניות החברה (buy-back) עד לסכום של 20 מיליון דולר. המניות יירכשו בשוק החופשי, כאשר התזמון ומספר המניות שירכשו יהיו על-פי שיקול דעתה של החברה ובכפוף לדרישות הרגולטוריות.

פלטי: "האיתנות הפיננסית ויתרות המזומנים שלנו מאפשרים לנו את הגמישות הפיננסית לממן את המשך צמיחתנו. כמו כן, לרכוש את מניותינו, מפעם לפעם, כאשר אנו מאמינים שהדבר מהווה הזדמנות להשקעה אטרקטיבית במיוחד.

בהתחשב בצפי החיובי לעסקי החברה, אנחנו מאמינים כי קיים עבורנו חלון הזדמנויות להשיג ערך שאינו משתקף במחיר המניה הנוכחי".

סרגון אינה מתכוונת לבצע רכישה מחדש של מניות מחברי ההנהלה או מבעלי עניין אחרים. כמו כן, לא נקבע לוח זמנים מוגבל לתוכנית הרכישה מחדש. סרגון מציינת כי אין בתוכנית משום התחייבות לרכישה של מספר מסוים של מניות, וניתן יהיה להפסיקה או לדחותה בכל עת.