שבוע צפוף לתמ"ת בארה"ב: ישתתפו בשני ארועים גדולים לחברות היי-טק

הבולט ביניהן הוא ביקור משלחת של 10 חברות ישראליות בתחום התקשורת שיפגשו עם חברות אמריקניות למטרת חיפוש שיתופי פעולה ; האירוע השני נוגע לתחום הקלינטק ובמסגרתו ישתתפו 16 חברות ישראליות בכנס קלינטק שייערך בניו-יורק ובבוסטון

משרד התמ"ת יהיה פעיל השבוע בארה"ב. חברות היי-טק ישראליות ישתתפו בשני אירועים שיתקיימו שם. הבולט ביניהן הוא ביקור משלחת של 10 חברות ישראליות בתחום התקשורת שיפגשו עם חברות אמריקניות למטרת חיפוש שיתופי פעולה.

האירוע השני נוגע לתחום הקלינטק ובמסגרתו ישתתפו 16 חברות ישראליות בכנס קלינטק שייערך בניו-יורק ובבוסטון.

המשלחת של החברות שתגיע לפגישות בעמק הסיליקון כוללות בין השאר את נציגי החברות רד, IP גאלרי, סיוורג' נטוורקס, טלאמסג' ו-PlyMedia.

הם ייפגשו עם נציגי חברות אמריקניות ביניהן HP,AT&T ,IBM מוטורולה, סוני , סימנס, אינטל ויאהו. הנספח המסחרי של משרד התמ"ת בלוס אנג'לס שי אייזן, מסר כי בסך הכל נקבעו 70 פגישות לחברות הישראליות שמשתתפות.

בכנס הקלינטק בניו-יורק צפויות להשתתף בין השאר חברת מיה של קבוצת אריסון השקעות וכן קרן ההשקעות של משה גאון, AquAgro. הציר הכלכלי של משרד התמ"ת בניו-יורק, יאיר שירן, מציין כי "למרות המשבר בשווקים הפיננסיים, מצוי בידי המשקיעים כסף פנוי להשקעות בתחומים הנחשבים כמבטיחים בטווח הבינוני והרחוק".

לדברי שירן, המשלחת הצליחה לארגן לחברות פגישות עם קרנון הון סיכון וכן עם ענקית התשתיות GE.