יזמי חברת הסטארט-אפ הישראלית Joongel גייסו 100 אלף דולר מיוסי ורדי

זאת במטרה לפתח מוצר חדש שיתעסק בתחום שירותי הווב השיתופיים ; Joongel הוקמה על-ידי דרור סדר ודניאל טל, והיא מפתחת אפליקציה וובית לחיפוש ורטיקלי ברשת

היזמים של חברת הסטארט-אפ הישראלית Joongel גייסו 100 אלף דולר מהמשקיע יוסי ורדי, כך מדווח הבלוג הטכנולוגי TechCrunch. לדברי הבלוג, העסקה נרקמה בכנס TechCrunch50, אולם ההשקעה הנוכחית מכוונת גם לחברה חדשה, Modular Patterns, במטרה לאפשר ליזמים לפתח מוצר חדש לצד הרחבת השירות הקיים של החברה.

יזמי החברה לא מוכנים לחשוף פרטים על המוצר החדש מלבד העובדה שהוא קשור לאיחוד שירותי ווב, ובמקביל הם ימשיכו לפתח את המוצר הנוכחי של החברה.

Joongel הוקמה ב-2007 על ידי דרור סדר ודניאל טל, והיא מפתחת אפליקציה וובית שמאפשרת לחפש ולנווט בקלות באתרים הרבים הרשת, ובקטגוריות נושאיות שונות, כגון וידיאו, קניות או בריאות. כך, במקום להציג למשתמשים תוצאות חיפוש מרובות המגיעות ממקומות רבים, הגולשים מקבלים תוצאות חיפוש המגיעות מ-10 האתרים הכי נצפים בקטגוריה מסויימת.

החברה מאפשרת להוריד את האפליקציה לדפדפן, לחפש ישירות בתיבת החיפוש באתר הראשי של החברה, או לחפש באתרים ורטיקלים נוספים של החברה, המתמחים בקטגוריות שונות. בחברה עובדים כיום 4 איש והיא ממוקמת ברמת השרון. על פי TechCrunch, החברה במגעים לפתיחת אתרים מקומיים בצרפת, בריטניה וסין.