קבוצת דלק הגיעה להחלטה: תחלק את מניות דלק נדל"ן שברשותה לבעלי המניות שלה

המניות יחולקו באופן כזה שכל בעל מניות בדלק נדל"ן יקבל מקבוצת דלק מניות ששיעורן מתוך כלל המניות שיחולקו יהיה זהה לשיעור החזקותיו במניות

קבוצת דלק של יצחק תשובה הודיעה היום (ד') לבורסה, כי דירקטוריון הקבוצה החליט לחלק את מניות דלק נדל"ן לבעלי המניות של החברה בהתאם להחזקת המניות בקבוצה.

"החברה תחלק את כל או את מרבית מניות דלק נדל"ן המוחזקות על ידיה בהתחשב בשיקולי מס וניכוי במקור" - היתה לשון ההודעה. המניות יחולקו באופן כזה שכל בעל מניות יקבל מקבוצת דלק מניות של דלק נדל"ן ששיעורן מתוך כלל המניות שתחלק דלק יהיה זהה לשיעור החזקותיו במניות.

המועד הקובע לקביעת שיעור זה ומועד החלוקה של המניות יהיו "סמוך לאחר קבלת האישורים המדרשים של דלק ודלק נדל"ן כלפי צדדים שלישיים".

נזכיר כי עלויות המימון של דלק נדל"ן הכבידו מאוד על קבוצת דלק, כשהגיעו לרמת ההכנסה התפעולית, שיחד עם ירידת ערך הנכסים והחשש ממיתון באירופה, הביאה אותה לצניחה של 72% מתחילת השנה.

לדברי דלק, עם השלמת המהלך יקטן החוב הפיננסי המאוחד של הקבוצה באופן משמעותי מכ-33 מיליארד שקל לכ-14 מיליארד שקל - חוב שמיוחס לכלל היקף פעילות הקבוצה בכל תחומי פעילותה בישראל ובעולם.

דלק נדלן