סוף לסכסוך המתוקשר? אמנון ברזילי ומוני הראל הסדירו את המחלוקות ביניהם

בהודעת מטיס קפיטל לבורסה נאמר כי ברזילי והראל גם הסכימו כי יגישו מייד בקשות למחיקת כל התביעות ההדדיות מכל מין וסוג שהוגשו ביניהם

אחרי סכסוך מתוקשר, הודיעו היום (ה') לבורסה אמנון ברזילי ומוני הראל, שני השותפים במטיס קפיטל , כי הגיעו להסכם ו"הסדירו את כל המחלוקות ביניהם" בקשר למימון רכישת מטיס קפיטל ע"י אופקים קפיטל - החברה שבאמצעותה הם מחזיקים במטיס קפיטל. מטיס מחזיקה ב-50% מיבואנית סובארו, יפנאוטו.

בין ברזילי להראל נקבעו הסדרים לאפשרות של הפרדות ביניהם בדרך של התמחרות, אם וכאשר מי מהשניים יהיה מעוניין בכך.

ברזילי והראל גם הסכימו כי יגישו מייד בקשות למחיקת כל התביעות ההדדיות מכל מין וסוג שהוגשו ביניהם. "הצדדים הודיעו כי ישתפו פעולה להצלחת החברה" - נאמר בהודעה לבורסה.

בתחילת 2008 רכשו הראל וברזילי 42% ממניות מטיס קפיטל מידי חברת גמול, שהייתה בשליטת אמנון ברזילי ואייל יונה (אחיו של בועז יונה) תמורת 85 מיליון שקל, וזאת לאחר שברזילי ניצל אופציה שניתנה לו וצירף אליו את הראל. מאז הגדילו השניים את אחזקתם בחברה ל-47.72% כאמור, אך במקביל החלו להתגלע ביניהם חילוקי דעות.

במאי האחרון, למשל, אמר ברזילי על שותפו בראיון ל"גלובס": "הוא יקבל את המכה שלו. אני מבסוט. הרשות יכולה להיות פה כל הזמן. אני מסודר. קודם כל הוא הלך ודיווח. אני תמיד צריך להיות מוכן. אני עובד הכי נקי בעולם".

ברזילי חשד ששותפו בחברה פנה לכאורה לרשות ני"ע, כדי שזו תבדוק אפשרות שבחברה התבצעו עסקאות בעלי עניין וניתנו הטבות להנהלה שלא כדין.