תערוכת טלקום 2008 מתבטלת על רקע של היעדר תמיכה תקציבית

התערוכה, שהתקיימה בעשור האחרון כל שנתיים, לא תתקיים בעקבות החלטת משרדי התקשורת והתמ"ת שלא לתמוך בה ; ההחלטה אמנם מוסברת בהיעדר תקציב מתאים, אבל ספק אם לאור כישלון תערוכת 2006 היו גורמים במשרד התקשורת שהיו נאבקים על קיומה

משרד התקשורת שבר את המסורת והחליט שלא לקיים השנה את תערוכת טלקום 2008. התערוכה, שהתקיימה בעשור האחרון כל שנתיים, לא תתקיים בעקבות החלטת משרדי התקשורת והתמ"ת שלא לתמוך בה. בכך נשברת מסורת חשובה שסייעה לחברות ישראליות, קטנות ברובן, להציג את פירות השקעותיהן בפיתוח מוצרים שונים.

ההחלטה אמנם מוסברת בהיעדר תקציב מתאים, אבל ספק אם לאור כישלון תערוכת 2006 היו גורמים במשרד התקשורת שהיו נאבקים על קיומה. זו היתה כישלון צורב בשל מיעוט מבקרים, ומפעילי תקשורת שלא רצו לקחת בה חלק כמו חברות הסלולר. רבים מהמשתתפים סברו שהיא לא ענתה על ציפיותיהם.

התערוכה חייבה מאמץ עילאי למכירת כל השטחים. יצרניות גדולות לא רואות בישראל שוק חשוב לעומת תערוכות בעולם, ומעדיפות להפנות משאבים לשם.

היעדר מבקרים מחו"ל הוא הבעיה האמיתית, כי התערוכה נועדה לקדם יצרנים מקומיים וסטארט-אפים שלא ממש צריכים מבקרים ישראלים. במשרד מסרו שהתערוכה תתקיים בשנה הבאה. לגבי השאלה האם היא תעבור למתכונת של פעם בשלוש שנים, נמסר כי אין כוונה כזאת ומדובר השנה בדחייה חד פעמית.