רשת רהיטי דורון, המציעה קולקציות צעירות של ריהוט לחדרי ילדים ונוער, ממשיכה במהלך המיתוג מחדש.
הרשת עורכת בימים אלה פתיחה מחודשת לסניפים בראשון-לציון ובנתניה תחת המיתוג החדש.
במיתוג מחדש של כלל הסניפים הושקעו כ-5 מיליון שקל.
המהלך כולל עיצוב מחדש של הסניפים, השקת שפה פרסומית חדשה, השקת לוגו חדש ושילוט חדש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.