מלון כפר המכביה, שהוסיף לאחרונה אגף סוויטות חדש ומכיל עתה 260 חדרים משודרגים וסוויטות ברמה של 5 כוכבים, יוצא במהלך מיתוג מחודש, עם היצמדות לסמל ולשם שאפיינו אותו במהלך כל השנים.
מהלך המיתוג מחדש כולל ריענון ושדרוג הלוגו, ועיצובו מחדש כחלק מן האסטרטגיה העסקית, בהתאם למיצוב המלון כמלון בסטנדרט גבוה ויוקרתי.
המהלך האסטרטגי החדש נועד מתוך מטרה וכוונה לכוון לקהלים חדשים, ולהרחיב את מעגל קהלי היעד לקהל בינלאומי, אנשי עסקים מהארץ ומהעולם, תוך שמירה על קונספט יוקרתי ברמה של המתחרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.