חברת הנרות "מנורה", בעלת וותק של כ-80 שנה, יוצאת במיתוג מחדש ושינוי לוגו בהשקעה של כ-500 אלף דולר.
מיתוג החברה מחדש ושינוי הלוגו הינו חלק מהאסטרטגיה השיווקית, הכוללת את מיצובה של החברה כמובילה בענף הנרות בישראל.
המיתוג החדש יכלול לוגו חדש ומארזים חדשים לכל קולקציית הנרות של החברה. כמו כן, הושק אתר אינטרנט וקטלוג מוצרים חדש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.